سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش تصادفات جیرفت با افتتاح این پروژه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت گفت: همزمان با هفته دولت پروژه روشنایی ورودی و خروجی شهر جیرفت از محل اعتبارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان اکبر سلیمانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت گفت: با توجه به سامان دهی محور ورودی شهر جیرفت از سمت پلیس راه و همچنین ایجاد ایمنی بیشتر تردد از سمت میدان امام حسین (ع) به سمت پلیس راه این پروژه روشنایی با اعتبار ۹ میلیارد ریال و به طول ۴ کیلومتر به صورت رفت و برگشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

او افزود: با توجه به حجم تردد در مبادی خروجی و ورودی جیرفت به سمت پلیس راه به ویژه وسائل نقلیه سنگین و تریلر‌های ترانزیت از استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان به مرز‌های شرقی کشور، ایمن سازی این محور در اولویت اداره ایمنی و حریم این اداره کل قرار گرفت.

سلیمانی از اجرای ۳ کیلومتر شیار لرزاننده طولی به صورت دو طرفه در ورودی جیرفت از سمت پلیس راه این شهرستان خبر داد و گفت: به زودی عملیات خط کشی و برجسته سازی ایمنی در حاشیه این محور توسط اداره ایمنی وحریم انجام خواهد شد تا ضمن ایجاد دید مناسب به آگاه سازی بیشتر رانندگان برای جلوگیری از خروخ از محور کمک کند.

اکبر سلیمانی تصریح کرد: با اجرای پروژه روشنایی در این محور با توجه به وجود چندین شهرک مسکونی، شهرک صنعتی شماره ۲ جیرفت، پایانه بار جیرفت و جایگاه عرضه سوخت دیگر شاهد تصادفات در این محدوده نباشیم و رانندگان هم با توجه به تابلو‌های نصب شده در محور و در نظر گرفتن علائم هشداری رانندگی کنند و از سرعت زیاد در این محدوده جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ح

بهره برداری از طرح روشنایی ورودی شهرجیرفت

برچسب ها: روشنایی ، تصادفات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.