سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای عالی استان‌ها خبرداد؛

شهروند درآمد شهرداری را افزایش می‌دهد

الویری با بیان اینکه شهروند یک بنگاه اقتصادی است، گفت: نه تنها عوارض مردم به شهروند تزریق نمی‌کنیم بلکه شهروند خودش کمک حال درآمدهای شهرداری است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان‌ها عصر امروز در مراسم افتتاح چهل و یکمین شعبه فروشگاه شهروند که در مجتمع شمیران سنتر بلوار ارتش برگزار شد در جمع خبرنگاران حضور یافت و با بیان اینکه ساخت فروشگاه‌های جدید شهروند تقاضایی بود که ازناحیه شورای عالی استان‌ها مطرح شده بود، گفت: ‌ما می‌خواستیم که در کلانشرها شعبه زده شود و لذا در یک جلسه مشترک اعضای شورای عالی استان‌ها حضور یافتند و این موضوع را به هیئت مدیره شهروند منتقل کردند و  آنها هم تصویب کردند.

رئیس شورای عالی استان‌ها  با بیان اینکه مقرر شد در 5 شهر مرکز استان فروشگاه شهروند راه‌اندازی شود گفت: مهر شهر کرج اولین جایی بود که این اتفاق رخ داد و در فاز بعدی شهر شیراز هم صاحب فروشگاه شهروند خواهد شد.

او با توجه به اینکه فروشگاه شهروند بر کالا وخرید مردم نظارت دارد،‌بیان کرد: طبق آمار نزدیک به یک میلیون نفر متعهد هستند از شهروند خرید کنند و روزانه ۵۰ تا ۸۰ هزار نفر از فروشگاهای شهروند خرید می‌کنند.


بیشتر بخوانید: دو فروشگاه شهروند در شمیران و مهر شهر کرج افتتاح شد 


الویری با بیان اینکه فروشگاه شهروند درآمد دارد که می‌تواند فروشگاه‌های جدیدی را هم بسازد، گفت: به عبارتی شهروند نیازی به گرفتن بودجه از محل عوارض مردم ندارد و حتی خودش می‌تواند به درآمدهای شهرداری کمک کند.

رئیس شورای عالی استان‌ها در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اموال شهرداری تهران می‌تواند بیرون از تهران هزینه شود، گفت: شهروند یک بنگاه اقتصادی است که از عوارض مردم استفاده نمی کند  و لذا اجازه شورا هم نمی‌خواهد.

انتهای پیام /

۵ شهر مرکز استان دارای فروشگاه شهروند می‌شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.