سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی باشگاه شهرخودرو:

امیدواریم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم/بازی سختی را پیش رو داریم

سرمربی باشگاه شهرخودرو مشهد در نشست خبری قبل از بازی با شاهین بوشهر بر کسب ۳ امتیاز بازی پیش رو تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، یحیی گل محمدی سرمربی باشگاه شهرخودرو مشهد در نشست خبری پیش از بازی با شاهین بوشهر گفت: دوست داریم اولین میزبانی ما در مشهد همراه با ۳ امتیاز باشد.

او ادامه داد: حریف ما تیم ناشناخته‌ای است و این کار ما را سخت‌تر می‌کند و با توجه به اندوخته‌های سرمربی تیم شاهین بوشهر من فکر می‌کنم فردا بازی سختی رو پیش رو خواهیم داشت.

سرمربی باشگاه شهرخودرو در خصوص فعالیت این تیم در ساعات پایانی نقل و انتقالات گفت: هنوز نمی توانیم قطعی صحبت کنیم اما هیچ بعید نیست که ما تا پایان امشب هم تغییراتی در ورودی‌ها و خروجی‌های باشگاه داشته باشیم.

گلمحمدی در خصوص رضایت خود از نقل و انتقالات افزود: با وجود اینکه به حد معقولی هزینه کردیم و ریخت و پاش زیادی نداشتیم، اما از نقل و انتقالات راضی بودم و فکر می‌کنم بازیکنان خوبی را جذب کردیم و جا دارد در همین مورد از مالک محترم آقای حمیداوی هم تشکر کنم.

او در مورد آمادگی ستاره‌هایی که تازه به شهرخودرو اضافه شدند تصریح کرد: ستاره‌هایی به تازگی به جمع ما پیوستند از آمادگی خوبی برخوردار هستند، بازیکنان خوبی مانند سید مهدی رحمتی و سروش رفیعی امسال به جمع ما پیوستند که امیدواریم بتوانیم بهره کافی را از حضور این بازیکنان ببریم.

سرمربی شهرخودرو در پایان در خصوص حمایت مسئولین شهری و هواداران گفت: از حس خوبی که بین باشگاه و هواداران وجود دارد بسیار خوشحالم و امیدوارم با حمایت هواداران و تعامل بیشتر مسئولین روز به روز بتوانیم اتفاقات بهتری را برای تیم شهر مشهد رقم بزنیم.

انتهای پیام//ع.م
 
 

نشست خبری بازی دو تیم شهرخودرو و شاهین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
الکی الکی شد مربی یه زمانی گل به خودی میزد