سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان هیئت‌های مذهبی در ایام محرم پلیس را یاری می‌کنند

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: مسئولان هیئت‌های مذهبی در ایام محرم همیار پلیس بوده و در امر نظم و امنیت، ما را یاری می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی در دیدار با روسای هیئت‌های مذهبی این شهرستان با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان، گفت: ایام محرم فرصتی برای بصیرت دینی، جذب نسل جوان و استحکام بخشیدن به انقلاب و جایگاه ولایت و رهبری نظام اسلامی است.

او ادامه داد: نیرو‌های انتظامی به صورت شبانه‌روزی در سطح شهرستان حضور داشته و برای ایجاد نظم و امنیت از هر نظر آمادگی لازم را خواهند داشت.

سرهنگ قسام گفت: از مسئولان هیئت‌ها می‌خواهیم تا مراسم‌های مذهبی عزاداری را تا ساعت مشخص شده و با نظم و امنیت برپا کنند و حقوق شهروندی را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی ممسنی با اشاره به همیاری و همکاری مسئولان هیئت‌های مذهبی با پلیس در ایام محرم، افزود: در صورت مشاهده هرگونه برنامه‌ای که خلاف شرع و قانون باشد و سبب اخلال در نظم و امنیت شود با خاطیان برخورد خواهد شد.

سرهنگ قسام بیان کرد: مسئولان هیئت‌ها و مردم سعی کنند از راه بندان و حرکت دسته جات به صورت رفت و آمد در خیابان‌های اصلی شهر خودداری کنند تا موجب اخلال در تردد وسایل نقلیه نشود.

انتهای پیام/چ

کمک مسئولان هیئت‌های مذهبی به پلیس در ایام محرم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.