سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام فرهنگی پلیس گامی موثر در پیشگیری از جرایم

فرماندار شهرستان کلاردشت در نشست تعاملی با فرمانده انتظامی این شهرستان، گفت: اقدامات فرهنگی و معنوی پلیس گامی موثر در پیشپیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،کامران پولادی فرماندار شهرستان کلاردشت در این نشست که در فرمانداری شهرستان کلاردشت برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌های انتظامی این شهرستان در ارائه طرح‌های پیشگیرانه، گفت: ارائه طرح‌های انتظامی و پیشگیرانه پلیس نقش موثری در برخورد با مجرمان و مخلان نظم امنیت عمومی داشته است.

او افزود: خوشبختانه پلیس، امروز اقدامات فرهنگی و معنوی را در برخورد با جرایم در دستور کار خود قرار داده است، که این طرح‌ها گامی موثر در سلامت جامعه و پیشگیری از انحرافات و آسیب‌های اجتماعی است.

پولادی با تاکید بر برنامه ریزی‌های اصولی در این زمینه از سوی سایر دستگاه‌های اجرایی، گفت: برقراری نظم، امنیت و آرامش جامعه از ضروری‌ترین نیاز‌های جامعه اسلامی است.

سرهنگ عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت نیز در این نشست، گفت: حفظ امنیت و پاسداری از ارزش‌های انسانی و اسلامی از مهمترین وظایف و ماموریت‌های نیروی انتظامی است.

او تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت و خدمتگزاری به مردم و شهروندان عزیز را از مهمترین مولفه‌های مورد توجه پلیس برشمرد.
انتهای پیام/س
 

نشست تعاملی فرماندار کلاردشت با فرمانده انتظامی این شهرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.