سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۰ درصد سفر‌های ورودی به استان در قالب تور‌های گردشگری است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: ۷۰ درصد سفر‌های ورودی به استان اردبیل در سالجاری در قالب تور‌های گردشگری انجام پذیرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: ۷۰ درصد سفر‌های ورودی به استان اردبیل در سالجاری در قالب تور‌های گردشگری انجام پذیرفته است.

او افزود: خوشبختانه از ابتدای تابستان تاکنون ضریب اشغال هتل‌های استان به طور میانگین بیش از ۹۵ درصد بوده است و از ابتدای مرداد ماه تاکنون نیز این میزان نزدیک به ۱۰۰ بوده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به آمار‌های به دست آمده از مجموعه هتلداران در سطح استان حدود ۵۰ درصد از تخت هتل‌ها در اختیار تور‌های مختلف قرار دارد که این نشان دهنده افزایش سفر‌های برنامه ریزی شده به استان است.

فرشی ادامه داد: همچنین اداره کل میراث فرهنگی استان در اجرایی کردن طرح ساب (سفر‌های آسان برنامه ریزی شده) در سطح کشور جزء استان‌های پیشرو است که در این زمینه بسته‌های ویژه برای مسافران ارایه خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌ها در سطح استان در حوزه گردشگری در دو سال گذشته، افزود: این استقبال مرهون تبلیغات گسترده جاذبه‌های گردشگری استان در سطح ملی و بین المللی بوده است.

انتهای پیام/ع

اهمیت توسعه زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری در استان اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.