سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذری‌جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

خودکفایی دولت در زمینه توسعه شبکه ثابت کشور به ۷۰ درصد رسید

وزیر ارتباطات گفت: میزان خودکفایی دولت در زمینه توسعه شبکه ثابت کشور به ۷۰ درصد رسیده و این امر با همکاری تولیدکنندگان مخابرات انجام شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری‌جهرمی،  وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار کرد: در موضوع رونق تولید ما در این ۲ سال اخیر دو برنامه ویژه با سندیکای تولیدکنندگان مخابرات داشته‌ایم که یک واحد صنفی بسیار فعال، متصل به دانشگاه و دلسوز است و ما در یک برنامه مشترک با آنان به تولید ۴۱ محصول استراتژیک رسیدیم.

آذری‌جهرمی بیان کرد: میزان خودکفایی دولت در زمینه توسعه شبکه ثابت کشور به ۷۰ درصد رسیده که این با همکاری همین شرکت‌ها انجام شده است.


بیشتر بخوانید: تأمین کسری قطعات خودرو منجر به کاهش قیمت شده است


وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات تصریح کرد: نظارت بر استاندارد و تقویت کیفیت را به خوبی پیگیری کرده‌ایم و امسال آن ۴۰ محصول استراتریک به بازار رسید و در حال فروش آن هستند.

آذری‌جهرمی گفت: امسال هم این واحد صنفی ۵۲ محصول داشته که بخش عمده‌ای از آن آماده شده و من نمره ۲۰ را به تولیدکنندگان داخلی می‌دهم و گمان می‌کنم با توجه به شرایط تحریم‌ها فضای خوبی برای اپراتور‌هایی که از این تولیدات استفاده می‌کنند، فراهم شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.