سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خوزستان به پایان رسید

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خوزستان با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: از همراهی و حضور خانواده‌های کودکان و نوجوانانی که به عنوان داور سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خوزستان فعالیت داشتند، تقدیر و تشکر داریم.

او  افزود: در سینما به خاطر اینکه فن و تکنولوژی در آن استفاده می شود این هنر سینما را به صنعت سینما نیز می‌نامند که در آن از آثار و تولیدات تفکر و مدرنیته در عالم معاصر است، کار ی سخت و پیچیده و بسیار تاثیر گذار است که می‌تواند، ذهن و جان مخاطب خود را درگیر کند، لذا هنر سینما باید به عنوان موضوع جدی تلقی شود.

جوروند بیان داشت: می‌توان امیدوار بود که در آینده شاهد رشد چشم گیر صنعت سینما در کشور باشیم چرا که رویکرد و نگاه جدیدی که در حوزه فیلم و سینما دیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: در حال حاضر ١٢ سینما فعال شده است به علاوه اینکه دو سینمای دیگر در شهرستان‌های ایذه و گتوند نیز در حال بهره برداری است و همچنین پردیس سینمایی اندیمشک نیز با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث است.

این مقام مسئول تصریح کرد: سینمای مخصوص کودکان و نوجوانان نداریم و از همین جا از بخش خصوصی می‌خواهم که در زمینه احداث و ساخت این نوع سینما‌ها با این اداره کل همکاری نمایند وهمزمان با اکران فیلم‌ها در جشنواره، فیلم‌های خاطر انگیز کودکان و نوجوانان نیز در مناطق سیل زده اکران شد.

انتهای پیام/م

اتمام جشنواره بین‌المللی فیلم‌ خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.