سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم خدمت در هفته دولت؛

بهره برداری از ۷ هزار متر مربع زیر سازی و توسعه معابر روستای دهگاه فراشبند

همزمان با هفته دولت پروژه بهسازی روستای دهگاه فراشبند با ۳۵۰۰ متر مربع زیر سازی و ۳۵۰۰ متر مربع آسفالت و توسعه معابر به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  اصغر غلامی مدیر بنیاد مسکن شهرستان فراشبند در حاشیه مراسم بهره برداری از این طرح با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و با هنر و هفته دولت، اظهار داشت: این پروژه با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات توازن منطقه‌ای افتتاح شده است.

او با ارائه گزارشی از طرح‌های هفته دولت در این شهرستان گفت: همزمان با هفته دولت بهره برداری از طرح بهسازی ۱۶۸ واحد شهری و روستایی در قالب طرح بازسازی مناطق سانحه دیده و طرح ویژه بهسازی و بازسازی مسکن روستائی در شهرستان فراشبند آغاز شد.

غلامی افزود: برای بهسازی ۸۴ واحد مسکونی در قالب طرح ویژه بهسازی حدود ۳۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال و برای بازسازی ۸۴ واحد دیگر آسیب دیده از سوانح و سیل دراین شهرستان ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان هزینه شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فراشبند با بیان اینکه آغاز عملیات اجرایی عمده این طرح‌ها سال‌های ۹۶ و ۹۷ بوده است و با ارائه این تسهیلات ساکنان این واحد‌ها اکنون توانسته اند از واحد‌های بهسازی شده بهره‌مند شوند افزود: مقاوم سازی و بهسازی بافت‌های فرسوده از جمله رویکرد‌های اصلی بنیاد مسکن در توسعه روستایی دراین شهرستان است.
انتهای پیام/م

افتتاح طرح های عمرانی در فراشبند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.