سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح «اطعام دهیم» با توزیع ۴ هزار پرس غذا در کاشان

طرح «اطعام دهیم» با توزیع ۴ هزار پرس غذا از طریق همکاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان و خیریه خانه‌های نورانی در این شهرستان اجراشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت الاسلام مهدی بصیرتی، مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان، این طرح بابرکت به نیت اطعام غدیر و با عنوان «همسفره با حضرت زهرا (س) باشیم» با توزیع یکهزارهزار پرس غذا بین مسافران در محل عوارضی کاشان و ۳ هزار پرس بین محرومین برگزارشد.

او با تاکید بر توزیع گوشت قربانی نیز بین نیازمندان از طریف این دفتر گفت: احیای سنت اطعام به مناسبت عید غدیر و دهه ولایت علاوه بر ترویج فرهنگ مهربانی و ایثار و ایجاد روحیه نشاط و شادمانی در جامعه از برکت غدیر علوی هدف از اجرای این طرح بود.

به گفته او، هر فرد حتی افراد بی بضاعت در این طرح توانستند با سهیم شدن در تامین هزینه یک پرس غذا بانی شوند و قطره قطره دریای سخاوت و بخشش و مهربانی را در جامعه ساری و جاری کنند.

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان، همچنین اجرای طرح عیادت از بیماران مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان با همکاری روحانیون موسسه تبلیغی موعود کاشان را در روز عید غدیر یادآورشد و گفت: اعضای این موسسه با حضور در این بیمارستان و اهدای تبرکات رضوی به آن‌ها و هدایای فرهنگی و سرگرمی به کودکان بیماران از بیماران دلجویی کردند.

شایان ذکراست:طرح «اطعام دهیم» به نیت اطعام غدیر با عنوان «همسفره با حضرت زهرا (س) باشیم» با همکاری این دفتر و خیریه خانه‌های نورانی در دهه ولایت اجرا شد.

انتهای پیام/م

 

اجرای طرح «اطعام دهیم در کاشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.