سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳ تن مرغ زنده قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۳ تن مرغ زنده قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی در راستای مبارزه با قاچاق کالا با کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت ایسوز مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی‌های انجام شده از این خودرو، ۳ تن مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف و یک متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین گفت: ۱۲۷ گرم تریاک و هروئین کشف شد که در این رابطه ۱۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ سلگی افزود: در راستای مبارزه با مجرمان طرح‌های مختلف پیشگیرانه و ضربتی در نقاط از پیش تعیین شده شهرستان ملایر اجرا شد.

او افزود: ماموران یگان امداد ۸۰ گرم تریاک، ۵ گرم هروئین، ۱۰گرم مواد مخدر از نوع شیشه و مقادیری تریاک کشف همچنین یک دستگاه خودروی سواری به علت آلودگی صوتی و ۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و پلاک مخدوش را متوقف و ۱۰ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایرافزود: در همین راستا، یک سارق ساختمان‌های نیمه کاره و یک سارق قطعات داخل خودرو از سوی ماموران کلانتری ۱۲ و پلیس آگاهی شهرستان ملایر دستگیر و یک دستگاه خودروی وانت مسروقه نیز کشف و هر۱۲ متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ سلگی همچنین از دستگیری ۱۱ خرده فروش مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و با انجام کار اطلاعاتی دقیق ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طرح جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر در یکی از روستا‌های شهرستان ملایر اجرا شد.

او افزود: در این طرح ۶۸۲ گرم هروئین، ۶۵ گرم شیشه، ۴۳۰ گرم تریاک، ۲۵۰ گرم سوخته تریاک به همراه ۵۸ عدد پایپ کشف و ۱۱ توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایرگفت:در راستای مبارزه با سارقان ۷ طرح ضربتی با هماهنگی دستگاه قضائی در شهرستان ملایر انجام شد.

سرهنگ سلگی گفت: در همین ارتباط ماموران کلانتری ۱۳ یک سارق ساختمان نیمه کاره، دوچرخه کودک و لوازم برقی و یک سارق سیم برق را حین سرقت با ۴۸ متر کابل مسروقه و ۲ سارق و ۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه را دستگیر و کشف کردند. 

انتهای پیام/ب

دستگیری ۱۲ هروئین و تریاک در ملایر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.