سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی خرمشهر:

کاهش ۴۶ درصدی تیراندازی در خرمشهر

فرمانده نیروی انتظامی خرمشهر گفت: با اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات شاهد کاهش ۴۶ درصدی تیراندازی در این شهرستان هستیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده نیروی انتظامی خرمشهر دیروز در نشست شورای اداری در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر از رشد ۱۵۴ درصدی کشف سلاح در خرمشهر طی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: در پنج ماهه امسال با رشد ۱۵۴ درصدی کشف سلاح ، نیروی انتظامی به موفقیت مهمی در کاهش تیراندازی دست یافت.

او به تشریح عملکرد این نیرو در برخورد با سارقان در خرمشهر پرداخت و افزود: طی امسال پنج باند سارق منزل، چهار باند سارق سیم برق دستگیر شدند همچنین چند شرکت هرمی و کلاهبرداری نیز به دام افتادند .

مشارکت در پروژه مهر

کورش مودت معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر نیز در این نشست به تشریح پروژه مهر پرداخت و گفت: همه دستگاه های اجرایی موظف اند در پروژه مهر مشارکت کنند.

او گسترش مدارس غیرانتفاعی و هیات امنایی را از راهکارهای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت در نظام آموزشی بیان کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند این بار مسئولیت را به دوش بکشد لذا بخش خصوصی و مشارکت مردم می تواند به پیشبرد اهداف نظام آموزشی کمک کند.

ناصر علی فر مدیر آموزش و پرورش خرمشهر نیز در این نشست جمعیت دانش آموزی این شهرستان را ۴۳ هزار نفر عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش خرمشهر دارای سه هزار معلم و ۴۳ هزار نفر دانش آموز است.

او کمبود نیروی خدماتی را از مشکلات عمده آموزش و پرورش خرمشهر عنوان کرد و افزود: کمبود ۱۲۰ نیروی سرایدار باعث به سرقت رفتن اموال برخی از مدارس شهرستان خرمشهر شده است.

آماده سازی زیرساخت های اربعین حسینی در مرز شلمچه

مودت معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در ستاد اربعین حسینی در مرز شلمچه گفت: تا کنون اقدامات خوبی برای آماده سازی زیرساخت های اربعین حسینی در مرز شلمچه انجام شده اما هنوز به نقطه مطلوبی نرسیده ایم.

محمد مطرودی مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر نیز در این نشست با اعلام  برآورد خسارت های ناشی از سیل به بخش کشاورزی این شهرستان گفت: تاکنون ۴۵۰ فقره پرونده در خرمشهر اعلام خسارت شده که از این تعداد ۳۲۰ پرونده مورد تایید شهرستان قرار گرفت و به مرکز استان ارجاع داده شد.

او افزود: سیل به ۲ هزار هکتار از مزارع خرمشهر خسارت وارد کرد.

انتهای پیام/ د

کاهش روند تیراندازی در خرمشهر  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.