سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکسازی ۲۴ محل آلوده و پاتوق مواد مخدر / دستگیری ۵۰۰ معتاد، قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در زنجان

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر درسطح استان ازکشف ۵۵۰ کیلو انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار  رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان با تبریک هفته دولت گفت: بر اساس نتایج ارزیابی‌ها و نظر سنجی‌های صورت گرفته مبارزه با مواد مخدر، توجه به مقوله عفاف و حجاب و برخورد با مزاحمان از اولویت‌ها و خواسته‌های مردم استان بوده است.

وی افزود: بر این اساس مبارزه با سوداگران مرگ در تمام ایام در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار داشته و خادمان مردم در این نیرو با هماهنگی قضایی، هم اندیشی با مسئولان دادگستری و همراهی مردم طی ۴۵ روز گذشته در سطح استان طرح مبارز با مواد مخدر را اجرا کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به شناسایی و پاکسازی ۲۴ محل و پاتوق استعمال مواد مخدر درسطح استان گفت: در این طرح ۴۵ روز نزدیک ۵۵۰ کیلو انواع مواد مخدر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر کشف شد.

وی با اعلام اینکه در این مدت ۵۰۰ معتاد، خرده فروش، قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی، دستگیر و جمع آوری شدند تصریح کرد: در این طرح ۱۰ محل توزیع، استعمال و پاتوق تجمع معتادان پلمپ گردید.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: پلیس در خصوص پاک‌سازی این مناطق به جد وارد کارشده و با توزیع کنندگانی که بخواهند جوانان این مرز و بوم را به دام اعتیاد بکشانند برخورد سختی خواهد کرد.

سردار جهانبخش با بیان اینکه پلیس زنجان با اقدمات مقابله‌ای، محور‌های مواصلاتی و سطح استان زنجان را برای قاچاقچیان ناامن کرده است افزود: با نزدیکی بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها طرح نظارت بر صنوف به ویژه برخورد با صنوفی که در بحث مواد مخدر فعالیت نماید به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح تامین نظم و امنیت پارک‌ها و مراکز تفریحی گفت: طرح مبارزه با مواد مخدر به صورت مستمر تداوم داشته و به ویژه در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها اجرا خواهد شد تا معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر جرات حضور در این محل‌ها را نداشته باشند.

فرمانده انتظامی استان به اجرای طرح تامین نظم و امنیت ایام محرم نیز اشاره و خاطر نشان کرد: طرح مبارزه با مواد مخدر بعد از ایام محرم نیز تداوم خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان ترویج مواد مخدر را از اهداف دشمنان بیان و تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم هرگونه اخبار در زمینه توزیع و ترویج مواد مخدر را به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
 

محل های  آلوده و پاتوق مواد مخدر در زنجان پاکسازی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.