سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار استانبول بودجه بنیاد وابسته به حزب عدالت و توسعه را قطع کرد

شهردار استانبول بودجه ۴ بنیاد وابسته به حزب حاکم ترکیه (عدالت و توسعه) را که با قرارداد صد‌ها میلیون لیری از شهرداری کمک دریافت می‌کردند، قطع کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، شهرداری استانبول ترکیه به ریاست اکرم امام اوغلو اعلام کرد بودجه ۴ وقف (بنیاد) وابسته به حزب حاکم این کشور موسوم به عدالت و توسعه را که با قرارداد صد‌ها میلیون لیری از شهرداری کمک دریافت می‌کردند، قطع کرده است.

وقف انصار، وقف جوانان و خدمت آموزشی ترکیه TÜRGEV تحت مدیریت و نظارت بلال اردوغان، پسر و اسرا اردوغان، دختر رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و همسر برات آلبایراک، وزیر اقتصاد و دارائی ترکیه، وقف عزیز محمود خدایی و وقف جوانان ترکیه TÜGVA وابسته به حزب عدالت و توسعه تحت نظر بلال اردوغان از شهرداری استانبول بودجه دریافت می‌کردند.

اکرم امان اوغلو اعلام کرد اوقاف و انجمن‌های وابسته به حزب عدالت و توسعه که تحت عنوان انجمن‌ها و وقف‌های مدنی و مردم سالار فعالیت می‌کردند با امضا قرارداد با شهرداری استانبول ۳۵۷ میلیون و ۴۵۳ هزار لیر بودجه و کمک دریافت می‌کردند و حال آنکه بودجه شهرداری، متعلق به مردم استانبول و شهرداری است.

شهردار استانبول همچنین بودجه کمک به وقف دارالفنون الهیات، وقف خواجه احمد یسوی را نیز لغو و قطع کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، اقتصاد جهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.