سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز تحقیقات دانشجویی دانشگاه کرمانشاه در کشور رتبه هشتم دارد

دبیر کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی گفت: مرکز تحقیقات دانشجویی دانشگاه کرمانشاه در کشور رتبه هشتم را کسب کرده و این نشان می دهد تمام اعضا و جوارح پژوهشی این مجموعه یکسان با هم رشد یافتند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امانلو دبیر کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی گفت: در دانشگاه کرمانشاه در حوزه تحقیقات و پژوهش شاهد پیشرفتها و فعالیتهای خوبی هستیم که این امر میسر نمی شود مگر با تلاش اساتید و دانشجویان و حمایت ها.


 او با بیان اینکه پژوهش نقش مهمی در تصمیمات دارد و این جمله که بدون پژوهش تصمیم نگیرید بسیار با اهمیت می باشد گفت: مرکز تحقیقات دانشجویی دانشگاه کرمانشاه در کشور رتبه هشتم را کسب کرده و این نشان می دهد تمام اعضا و جوارح پژوهشی این مجموعه یکسان با هم رشد یافتند و رشد صعودی که در آمارهای تحقیقات در دانشگاه کرمانشاه است نشان دهنده مدیریت مناسب است و می توان گفت معاون پژوهشی دانشگاه کرمانشاه ازمعاونین پژوهشی فعال در کشور است.


دبیر کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی افزود: آنچه مهم است پژوهشگر خوب کشوری از دانشگاه  علوم پزشکی کرمانشاه است و این از امتیازات ارزشمند این دانشگاه می باشد که می بایست حمایت ویژه از این افراد به عمل آید.


او گفت: امنیت کشور ما را علم می سازد به ویژه در امنیتهای طولانی مدت و این نقش پژوهش و تحقیقات را مهمتر می کند.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری بیستمین کنگره پژوهشی سالانه دانشجویان علوم پزشکی

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.