سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، کل مساحت واحد‌های بازسازی شده در مناطق زلزله‌زده را ۴ میلیون و ۹۱۰ هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: ۱۱ هزار میلیارد تومان تاکنون برای بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه هزینه شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده، اظهار داشت: زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان‌ماه سال ۱۳۹۶ در مجموع به بیش از ۱۳۰ هزار واحد مسکونی، صنفی، صنعتی و دامی خسارت‌های کلی و جزئی وارد کرد.

او گفت: تاکنون بیش از ۱۱۸ هزار واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است و با  ساخت و بازسازی ۳۲ هزار واحد مسکونی از ۴۱ هزار واحد تخریبی  ۷۸ درصد از کل واحد‌های تخریبی تاکنون بازسازی شده است.

بالایی روند بازسازی واحد‌های تعمیری را ۱۰۰ درصد اعلام کرد و افزود: ۶۷ هزار واحد تعمیری در این مناطق شناسایی شده بود که کل واحد‌ها بازسازی و به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته این مسئول عدد رشد بازسازی واحد‌های آسیب‌دیده در استان کرمانشاه ۹۰ درصد و واحد‌های تخریبی ۸۷ درصد است تاکنون ۱۸۷ هزار تن میلگرد و آهن و ۹۳ هزار تن سیمان رایگان بین خسارت‌دیدگان توزیع شده است

 

 

انتهای پیام/ز

 

 

بازسازی واحد‌های آسیب‌دیده زلزله زده  در استان کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.