سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر نیرو خبر داد؛

صادرات دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون کیلووات ساعت برق به کشور‌های همسایه

دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون کیلووات ساعت برق به کشور‌های همسایه صادر می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نشست با مدیران و فعالان صنعت آب و برق استان پایان بخش سفر یک روزه وزیر صادرات به استان زنجان بود.

اردکانیان در این نشست با اشاره به مدیریت مصرف ۱۸۰۰ مگاوات برق کشور در دوره پیک مصرف گفت: مبلغ ریالی این میزان صرفه جویی چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون است.

او رکورد سه هزارو ۸۰۰ مگاواتی تولید برق وبه صفر رساندن خاموشی در کشور را از مهمترین دستاورد‌های امسال وزارت نیرو اعلام کرد.

وزیر نیرو از صادرات دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون کیلووات ساعت برق به کشور‌های همسایه هم خبرداد.

حقیقی استاندار زنجان هم باتشریح برنامه‌های پیش روی حوزه صنعت آب وبرق استان از تدوین این برنامه‌ها و تقدیم آن به وزارت نیرو در هفته آینده خبرداد.

بیگدلی نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی بااشاره به اهمیت صنعت کشاورز‌ی در این شهرستان تسهیل در استفاده ازمنابع آب کشاورزی دراین شهرستان را خواستار شد.

خاتمی نماینده مردم شهرستان‌های ماهنشان وایجرود درمجلس شورای اسلامی با اشاره صنعت آبزی پروری عبوررودخانه قزل اوزن از این شهرستان‌ها توسعه این صنعت را درشهرستان‌های ماهنشان وایجرود ضروری دانست.

وقفچی نماینده مردم شهرستان‌های زنجان وطارم درمجلس شورای اسلامی هم تسریع دراجرای طرح‌های آب آشامیدنی شهر‌های زنجان، آببر، چورزق و ارمغانخانه و همچنین شبکه جمع آوری فاضلاب شهری در این شهر‌ها را خواستار شد.

 

انتهای پیام/ر

 نشست وزیر نیرو با مدیران و فعالان صنعت آب و برق استان زنجان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.