سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پروژه تعریض و بهسازی محور ساردوئیه به بافت

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: همزمان با هفته دولت، با اختصاص بیش از ۲۲ میلیارد تومان اعتبار، پروژه تعریض و بهسازی محور ساردوئیه به بافت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احسان شاهرخی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با هدف بستر سازی مناسب برای ایمنی تردد در محور جیرفت به بافت در محدوده ساردوئیه به رابر پروژه تعریض و بهسازی این محور از ورودی شهر درب بهشت ساردوئیه آغاز شد.

او افزود: برای اجرای این پروژه بیش از ۲۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که در قالب این طرح ۱۸ کیلومتر از این مسیر در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در مدت ۲۴ ماه تعریض و بهسازی خواهد شد.

شاهرخی تصریح کرد: در طول این محور با تعریض و بهسازی مسیر ۴ نقطه حادثه خیز حذف و عرض مسیر از شش متر به ده مترو چهل افزایش می‌یابد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: این محور یکی از محور‌های گردشگری هم محسوب می‌شود که با توجه به وجود اماکن مقدس در بخس ساردوئیه و جاذبه‌های گردشگری طبیعی در طول مدت سال مورد توجه گردشگران استان کرمانه و استان‌های همجوار است.

شاهرخی گفت: امیدواریم با تعریض و بهسازی این مسیر توسعه و پیشرفت بخش ساردوئیه رونق بیشتری بگیرد و حوادث رانندگی در این مسیر کاهش یابد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.