سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیئت رسانه‌ای روسی و اروپایی از خان شیخون بازدید کردند + تصویر

هیئتی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران رسانه‌های روسی و اروپایی امروز از خان شیخون بازدید کرده و از نزدیک اوضاع این منطقه را ارزیابی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سوریه «سانا»، هیئتی از اصحاب رسانه که نمایندگان، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران رسانه‌های روسی و اروپایی هستند امروز از شهرک‌های مختلف حومه جنوبی ادلب بازدید کردند.

ارتش سوریه به تازگی این شهرک‌ها را از لوث تروریست‌ها آزاد کرده است.

یکی از خبرنگاران گفت: «من تازه وارد شهر خان شیخون شدم و از آزاد شدن این شهر که تحت اشغال گروه تروریستی جبهه النصره بود خوشحال هستم؛ من فکر می‌کنم این آزادسازی‌ها می‌تواند پس از هشت سال جنگ در سوریه امید‌ها را در دل اهالی منطقه به ویژه سوریه زنده کند. شرایط بسیار با گذشته فرق کرده است زیرا ارتش و دولت سوریه کنترل اکثر مناطق این کشور را در اختیار دارند و آن‌ها را بازپس گرفته‌اند».

هفته گذشته نیروهای ارتش سوریه شهر خان شیخون در شمال غرب سوریه را به کنترل کامل خود در آوردند.

ارتش سوریه طی سال‌های گذشته با کمک رشادت و ایثارگری نیرو‌های مقاومت و کشور‌های حامی آن موفق شده گروه‌های تروریستی تحت حمایت غربی‌ها و کشور‌های مرتجع منطقه را از نظر سازمانی در هم بکوبد و بخش زیادی از سرزمین‌های اشغال‌شده را آزاد کند. هم‌اکنون عناصر تروریستی صرفا به صورت پراکنده در بخش‌هایی از خاک سوریه فعال هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.