سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهم شدن امکان صدور مجوز جوجه ریزی به صورت الکترونیکی

به منظور گسترش خدمات الکترونیک به تولیدکنندگان، صدور مجوز جوجه ریزی برای مزارع پرورش مرغ تخمگدار، پولت و گوشتی به صورت الکترونیک فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس خوشنویس رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل دامپزشکی  خراسان رضوی همزمان با هفته دولت گفت: پیش از این مراجعه حضوری مرغداران جهت اخذ مجوز جوجه ریزی به اتحادیه‌های زیربط و ادراه کل دامپزشکی سراسر استان الزامی بود.
 
او ادامه داد: با توجه به برقراری ارتباط سیستمی بین سامانه صماسط (سامانه مدیریت اطلاعات صنعت طیور) و GIS (سامانه اطلاعات مکانی اداره کل دامپزشکی استان) مرغداران کافی است به سامانه صماسط مراجعه نمایند و درخواست خود را ارائه داده تا درخواست به سامانه دامپزشکی ارسال و کارشناسان اداره کل پس از بررسی‌های لازم اقدام به صدور مجوز بهداشتی نمایند.
 
رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی گفت: بدین ترتیب پس از ارتباط سیستمی سامانه GIS با اداره پست و ثبت احوال به منظور تسهیل در خدمت رسانی به مخاطبان و تولیدکنندگان، ارتباط سیستمی با اتحادیه‌های مرتبط با اداره کل دامپزشکی نیز برقرارشد.

خوشنویس افزود: همچنین سامانه تجارت جامع ایران وابسته به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت ، معدن و تجارت نیز به منظور ایجاد دولت الکترونیک با سامانه قرنطینه اداره کل ارتباط سیستمی دارد.
 
انتهای پیام// م.ب
 

برقراری ارتباط سیستمی بین اداره های مرتبط با دامپزشکی منظور تسهیل در خدمت رسانی

 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.