او افزود: در این فرآیند کد محلی که نیازمند به آسفالت است به معاونت عمرانی ارسال میشود و در آنجا بخش آسیب دیده را به ترتیب اولویت و میزان آسفالت تولیدی، مرمت میکنند.
بیشتر بخوانید: لکه گیری خیابان کوشا در دستور کار مدیریت شهری
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سالانه یک میلیون تن آسفالت توسط شهرداری تهران تأمین میشود، گفت: در این شرایط دیگر نیازی به خرید از بیرون مجموعه نداریم و این فرآیند موجب صرفهجویی در هزینهها میشود.
حبیبزاده تصریح کرد: مکانهایی که نیاز به آسفالت دارند توسط دستگاههای مخصوص رصد میشوند و سپس کد آنها به معاونت فنی و عمرانی ارسال میشود و آنها بر اساس کد دریافتی، اقدام میکنند.
انتهای پیام/