سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدلی و همزبانی، نخستین گام برای توسعه خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی با اشاره به روند رو به جلو توسعه اقتصادی و فرهنگی استان گفت: برای توسعه و آبادانی، باید همدل و همزبان باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید ۵۳۷۸ واحد مسکونی و تامین زمین جهت احداث ۱۷۰۰۰ واحد مسکونی در خراسان رضوی که در شهر جدید گلبهار برگزار شد، گفت: در کنار همه اقدامات صورت گرفته در حاشیه مشهد، از ابتدای مهرماه در هشت محله پایلوت، اقدامات جامع طرح نجات اجرایی می‌شود.

او طرح نجات را نمونه‌ای از انسجام حکومتی در اجرای طرح‌ها دانست و بیان کرد: در این طرح که جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد، برای بیش از ۳۰ دستگاه تکالیفی مشخص شده است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برای نهادینه سازی گفتمان اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی تلاش می‌کنیم، افزود: در اولین گام برای توسعه همه جانبه استان باید همه با هم همدل و همزبان باشیم تا با مشارکت همه ارکان حکومت زمینه پیشرفت و آبادانی فراهم شود.

رزم حسینی به مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی اشاره کرد و افزود: معین‌های اقتصاد مقاومتی علاوه بر سرمایه گذاری در پروژه ها، توانمند سازی جوامع محلی را نیز بر عهده دارند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 


اجرای طرح نجات در حاشیه های شهر مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.