سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صحنه تصادف صوری برای فریب کارآگاهان پلیس/ خواستگار قبلی، قاتلِ نامزد دختر جوان

با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی جوانی که با ایجاد صحنه صوری اقدام به قتل نامزدِ دختر مورد علاقه اش کرده بود دستگیر شد.

ملاشاهی  رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: با اعلام یک فقره مرگ مشکوک جوانی ۲۲ ساله اهل شهرستان سیب و سوران موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی" بیان کرد: در بررسی‌ها و اظهارات اولیه خانواده این جوان مشخص شد وی در شانزدهم مردادماه سال جاری بر اثر واژگونی یک دستگاه تویوتا ۲۰۰۰ در حوالی روستای "کروچی" بخش "هیدوچ" فوت کرده و خانواده وی نیز با فرض اینکه بر اثر تصادف مرحوم شده است اقدام به خاکسپاری او کردند.

او  افزود: با توجه به ظن مأموران و مشکوک بودن فوت، در بررسی‌های انجام گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی بر روی عکس‌های موجود از جسد مشخص شد زخم سر متوفی شباهت به ضربه ناشی از تصادف نداشته و در اثر ضربات متعدد به وجود آمده است.

سرهنگ ملاشاهی ابراز داشت: کارشناسان پلیس با بررسی دقیق خودروی مقتول هیچگونه علائمی که حاکی از فوت این جوان بر اثر تصادف باشد نیافتند و در ادامه با جستجو در شعاع چند کیلومتری محل حادثه وسایلی از متوفی و آثاری از درگیری را پیدا کردند.

با توجه به سرنخ‌های یافت شده مأموران با استفاده از شیوه‌های نوین و شگرد‌های خاص پلیسی به یکی از دوستان مقتول مشکوک و وی را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد این فرد چندین بار از نامزد مقتول خواستگاری کرده و جواب رد شنیده است.
با توجه به اینکه متهم قصد خروج از کشور به مقصد یکی از کشور‌های همسایه را داشت بلافاصله مأموران پلیس وارد عمل شدند و او را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش در یکی از روستا‌های دورافتاده بخش هیدوچ دستگیر کردند.

سرهنگ ملاشاهی ادامه داد: متهم که جوانی ۲۴ ساله و معتاد بود در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم شد، اما در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت که با نقشه قبلی و به دلیل حسادت و با انگیزه حذف رقیب و ازدواج با دختر مورد علاقه اش در روز حادثه با جوان مقتول که دوست وی بود در جایی خلوت قرار ملاقات گذاشته و پس از اطمینان از اینکه هنوز با آن دختر عقد رسمی نکرده است اقدام به کشتن این جوان با سلاح سرد کرده، سپس وی را داخل خودرویش گذاشته و آن را از تپه‌ای در جاده خاکی اطراف هیدوچ به پایین هل داده است.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ع

مرگ مشکوک جوانی ۲۲ ساله  در سیب و سوران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.