سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری‌فرد: از یازده سالگی طرفدار پرسپولیس بودم/ استعفایم در فوتسال ربطی به پرسپولیس نداشت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: ماجرای استعفایم از فوتسال به ۱۵ تیر ماه بر می‌گردد و ربطی به پیشنهاد پرسپولیس نداشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری‌فرد پس از اینکه به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس تهران انتخاب شد در خصوص سمت جدیدش عنوان کرد:  از چند روز گذشته مذاکراتی را با مسعود سلطانی فر و محمدرضا داورزنی داشتیم و طی چندین جلسه این تکلیف بر گردن من گذاشته شد و امروز در جلسه هیئت مدیره مصوب شد تا از امروز به عنوان مدیرعامل به هواداران خدمت کنم.

او افزود: پیش از اینکه مدیرعامل باشم، از یازده سالگی هوادار پرسپولیس و همچنین بعد از آن مربی این تیم بودم. حالا هم خدا به من توفیق داد تا خدمتی ناچیز کنم.


بیشتر بخوانید: انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس شد


او همچنین در مورد استعفایش از فوتسال به واسطه حضور در پرسپولیس عنوان کرد: استعفای من در فوتسال از زمان ۱۵ تیر استارت خورد و ربطی به حضورم در پرسپولیس نداشت. این را حتما باید روشنگری می‌کردم، حاضرم قسم بخورم هم به هواداران هم به مردم که آن موقع پرسپولیسی‌ها صحبتی با من نکردند و تنها طی ۱۰ روز گذشته با من جلسه گذاشته شده است.

امروز هم عرب در جلسه هیئت مدیره ماندگار شد و او نیز به همراه سایر اعضا در این هیئت به کار خود ادامه خواهد داد.

انصاریفرد در خصوص اهداف پیش رو برای پرسپولیس گفت: مهمترین برنامه ام برای فصل پیش رو، آرامش پرسپولیس است و امیدوارم تا در نهایت این کار را بکنم. فعلا مربی خوبی داریم هواداران پشت تیم هستند و باید این مسیر را ادامه دهیم. با پتانسیلی که از بازیکنان سراغ  داریم می‌توانیم قهرمان آسیا و جام حذفی شویم. البته می‌خواهیم به هر ۳ جام با حمایت هواداران و تدبیر جمعی، حمله کنیم. ما عاشق هواداران هستیم و می‌خواهیم رضایت آن‌ها را جلب کنیم.


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.