باید در نظر داشت زمانی که یک شرکت، نشانی را برای ثبت بر روی خودروهایش طراحی کرده، اگر آن نشان دارای ابعاد مختلفی از قبیل جذابیت، زیبایی و منحصربهفردی نباشد، نباید از مردم انتظار داشته باشد که نام و لوگوی آن شرکت در ذهنشان ثبت و ضبط شود.
بیشتر بخوانید: وسایل نقلیه الکتریکی تویوتا، میزبان المپیک ۲۰۲۰ توکیو
در ادامه اینفوگرافیکی در خصوص فلسفه طراحی نشان خودروسازان مطرح جهان را مشاهده میکنید:
انتهای پیام/
من برای کسب و کارم در استودیو مونس خواه طراحی لوگو و هویت بصری سفارش دادم