سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش صنایع دستی اردبیل رونق می‌گیرد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با جذب مشارکت دستگاه‌های اجرایی آموزش صنایع دستی در اردبیل رونق می‌گیرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در حاشیه جلسه هم اندیشی با دبیر قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا(س) گفت: به منظور اشتغال زایی در سال رونق تولید، تقویت آموزش و تولید صنایع دستی با جدیت دنبال می شود و به این منظور از ظرفیت دستگاه های اجرایی بهره خواهیم گرفت.

او افزود: طی مذاکره با قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا (س) قرار است در سه بخش آموزش، تولید و عرضه صنایع دستی از ظرفیت این مجموعه فرهنگی بهره گرفت که در بخش آموزش مربیان مجرب به این مجموعه معرفی می شوند تا دوره های آموزشی در محل مهدیه اردبیل برگزار شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: در ادامه در بخش تولید و عرضه صنایع دستی نیز از حمایت های قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا(س) بهره مند خواهیم شد.

فلاحی گفت: با توجه به اینکه اشتغال زایی و ثروت آفرینی در حوزه صنایع دستی زودبازده و کم هزینه است، بی شک در سال رونق تولید از محل آموزش و تولید صنایع دستی، می توانیم اقتصاد صنایع دستی را در استان رونق بخشیم.

او همچنین به ضرورت مشارکت نهادهای فرهنگی در احیای آیین های مذهبی و شیعی با رویکرد توسعه گردشگری مذهبی شد و افزود: در محرم امسال برنامه های ویژه به این منظور پیش بینی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خواستار مشارکت قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا(س) در احیای آیین های مذهبی شد و گفت: آماده مشارکت در برنامه های فرهنگی هستیم.

انتهای پیام/ع

احیای آیین های مذهبی شیعی در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.