سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد سالاری به عدم تجلیل از مدیرانی که تغییر می‌کنند/ امینی: میزان تغییرات بالا است، از کار خود باز می‌مانیم

عضو شورای شهر تهران نسبت به عدم تجلیل از ۲ معاون شهردار تهران که از سمت خود تغییر یافته‌اند انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در یک صد و شصت و یکمین جلسه شورای شهر ایراد کرد، گفت: در همه سازمان‌ها و نهاد‌ها و شورای شهر مرسوم است که وقتی یکی از مدیران ارشد تغییر می‌کند در جلسات شورا حضور یافته تا از خدمات آن فرد تجلیل شود، اما متاسفانه در این دوره از مدیریت شهری نسبت به این موضوع توجهی نشد.
بیشتر بخوانید؛ شهردار انتخاب معاونان زن را در اولویت جدی قرار دهد
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه من از خدمات آقای شیخ در معاونت منابع انسانی و خانم اشرفی در معاونت برنامه ریزی تشکر می‌کنم، اظهار کرد: این افراد خدمات ارزنده‌ای در راستای ماموریت‌های خود انجام داده‌اند و من از هیئت رئیسه تقاضا دارم تجلیل از آن‌ها را مورد توجه قرار دهد.

او در پایان اظهار کرد از آقای مظاهریان که دارای جایگاه علمی و تجربی خوبی است آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانیم در زمان باقی مانده از عمر مدیریت شهری پنجم اقدامات مناسبی را برای کسب رضایت شهروندان انجام دهیم.

گفتنی است امینی نایب رئیس شورای شهر تهران که امروز در نبود هاشمی ریاست جلسه را بر عهده داشت در واکنش به درخواست سالاری گفت: میزان تغییرات در مدیریت شهری بالا است و اگر ما بخواهیم برای هر تغییری تقدیر و تشکر کنیم از کار اصلی خود باز می‌مانیم.

انتهای پیام/

میزان تغییرات در مدیریت شهری بالا است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.