سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت‌نام زائران اربعین امام حسین (ع) فقط از طریق سامانه سماح است

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: عملیات ثبت‌نام زائران اربعین امام حسین (ع) در ۱۸ دفتر زیارتی استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود.

به گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  حامد دارابی با اشاره به اینکه ۱۸ دفتر زیارتی در استان کرمانشاه جهت ثبت‌نام همشهریان در زیارت کربلا فعال است، اظهار داشت: از مردم می‌خواهیم گول دفاتر غیرمجاز را نخورند و ثبت‌نام فقط باید بر اساس مصویه ستاد اربعین استان تحت سامانه سماح انجام شود که این سامانه فقط در اختیار دفاتر مجاز زیارتی است.

او گفت: ثبت نام از زائرین اربعین حسینی از اول شهریور ماه و اعزام‌ها از ۱۹ شهریور آغاز می شود هزینه در نظر گرفته شده برای ثبت نام افراد در این سامانه حدود ۲۲ هزار تومان است افراد برای ثبت‌نام به دفاتر زیارتی مراجعه کنند، سه هزار تومان نیز به عنوان کارمزد از آن‌ها دریافت می‌شود که جمع کل پرداختی ۲۵ هزار تومان خواهد بود و پرداخت نیز به شکل الکترونیکی است.

دارابی با اشاره به حذف ویزا و داشتن گذرنامه و رسید سامانه سماح  گفت:درصورتی که فردی دارای گذرنامه باشد، اما رسید ثبت نام در سامانه سماح را به همراه نداشته باشد، امکان خروج ندارد.

انتهای  پیام/ز

 

ثبت نام زائران اربعین حسینی در سامانه سماح 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.