سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دادگستری دامغان خبر داد؛

مجازات سخت در انتظار سارقان پسته دامغان

علی خاکی گفت: برخورد و مجازات شدید با سارقان پسته در دامغان با هدف حمایت از تولید و صنعت کشاورزی انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی خاکی رییس دادگستری شهرستان دامغان گفت: با توجه به فرارسیدن ایام برداشت محصولات تابستانه و پسته، مجازات سختی برای سارقان باغ‌های کشاورزی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

او افزود: پرونده سارقان سابقه دار در شهرستان دامغان با دقت و سرعت بیشتری رسیدگی و به اشد مجازات شلاق در ملا عام، در محل وقوع جرم محکوم خواهند شد.

رئیس دادگستری دامغان  ادامه داد: اجرای این احکام به روسای محاکم کیفری دامغان به صورت ویژه ارسال شده است.

خاکی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولید، حفاظت و صیانت از اموال و دارایی‌های مردم و حمایت از صنعت کشاورزی این دستور اجرایی می‌شود.

او اظهار داشت: سرقت سارقان از باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی بیشتر در ایام برداشت پسته انجام می‌شود که با این افراد به شدت برخورد خواهد شد.

رییس دادگستری دامغان گفت: با توجه به زحمت یک ساله کشاورزان و در راستای حمایت از سود حاصل آنان از محصولات، این اطمینان خاطر به کشاورزان داده می‌شود، که دستگاه قضا در دامغان بدون هیچ مماشاتی احکام سارقان را اجرا می‌کند.

خاکی ابراز داشت: انتظار می‌رود صاحبان مشاغل کشاورزی و مالکان باغ‌ها با هدف پیشگیری از وقوع جرم با اقدام‌هایی همچون به کارگیری نگهبانان بومی، نصب دوربین‌های مداربسته باکیفیت و بهره برداری از سامانه‌های هشداردهنده، از وقوع سرقت تا حد امکان جلوگیری کنند.

در شهر دامغان ۶ شعبه حقوقی، کیفری و دادگاه عمومی در دادگستری و پنج شعبه بازپرسی و دادیاری، اجرای احکام و سرپرستی در دادسرا وجود دارد.

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و بیش از ۹۵ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام / م

سارقان پسته در دامغان به شدت مجازات می‌شوند

برچسب ها: سرقت ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.