سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوشمندی مردم نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم با هوشمندی و حضور به موقع در صحنه همواره نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با فرمانده انتظامی استان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند با اشاره به تنگنا‌ها و تهدید‌هایی که دشمن برای کشور شکل داده است اظهار داشت: همراهی مردم با مسئولان در خنثی سازی این توطئه‌ها نقش مؤثری دارد.

او افزود: معضل‌ها را باید به موقع و با تدبیر لازم کنترل کرد تا تبدیل به مشکل و بحران نشود.

عباسی اضافه کرد: اگر چه دشمن همواره تلاش دارد تا مردم را نسبت به نظام بدبین و ناامید کند، اما مردم با هوشمندی و حضور به موقع در صحنه این نقشه‌ها را نقش بر آب کردند.

او ادامه داد: مشکلات و تنگنا‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی زیاد شد، اما این مشکلات با پایداری مردم و تدبیر مسئولان فروکش کرده و آرامش و ثبات در بازار در حال شکل گیری است.

عباسی گفت: این همدلی و همراهی باید در آستانه انتخابات پیش رو بیش از پیش تقویت شود چرا که دشمن در این حوزه نیز نقشه‌هایی در نظر دارد.

سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری هم در این نشست با تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت: دشمن تمام تلاش خود را برای آسیب زدن به نظام و مردم به کار گرفته است.

او ایجاد شکاف بین مردم و نظام را از مهمترین تهدید‌های دشمن بیان و اضافه کرد: این تهدید با هوشمندی مردم، تدبیر مسئولان و یاری خدا مهار شده است و این هدف شوم دشمن هیچگاه محقق نخواهد شد.

غلامزاده با بیان اینکه با وجود همه تنگنا‌ها مشکلی در کشور شکل نگرفت و ایران از گردنه‌های سخت عبور کرد گفت: نیروی انتطامی تمام تلاش را به کار گرفته تا محیطی امن را برای مردم فراهم کند.

انتهای پیام/ف

همراهی مردم با مسئولان توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.