سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم فوتسال هایپر شهر:

مصطفوی سابقه قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را دارد

پاسبانی درباره انتخاب مصطفوی به عنوان سرمربی این تیم گفت: مصطفوی سال ها تجربه مربی گری در تیم های لیگ برتر و حتی سابقه قهرمانی در آسیا را دارد.

مهدی پاسبانی سرپرست تیم هایپر شهر شاهین شهر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب مهدی مصطفوی به عنوان سرمربی این تیم گفت: مهدی مصطفوی سال‌های تجربه مربی گری در تیم‌های لیگ برتری به خصوص گیتی پسند و فولاد ماهان اصفهان را در کارنامه خود دارد.

او افزود: مصطفوی سال‌ها دستیار حسین افضلی در تیم فولاد ماهان اصفهان بوده و موفق شده است که با این تیم قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شود. همچنین مصطفوی از حدود ۲ سال پیش به عنوان دستیار رستمی در تیم هایپر شهر مشغول به همکاری بود و توانست با کمک رستمی این تیم را به لیگ برتر برساند و او با راه و روش کار کردن در تیم هایپر شهر به کلی آشنا است.

سرپرست تیم هایپر شهر درباره استعفای سعید رستمی از این تیم گفت: از ۳ سال پیش وقتی تیم هایپر شهر در لیگ ۲ بازی می‌کرد رستمی به عنوان سرمربی در این تیم کار کرد و توانست این تیم را به لیگ یک برساند و بعد از آن هم موفق شد در فصل گذشته با هایپر شهر به لیگ برتر صعود کند. اما در این فصل که در لیگ برتر حضور داریم رستمی نتوانسته رضایت باشگاه را جلب کند و با قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم نتیجه ضعیفی را کسب کرده است.


بیشتر بخوانید: سن ایچ صدر را از گیتی پسند پس گرفت/ شاهین کرمانشاه به ادامه لیگ امیدوار شد


پاسبانی ادامه داد: پس از پایان بازی هفته گذشته با تیم آذرخش بندر عباس مدیرعامل تیم جلسه‌ای را با سعید رستمی برگزار کرد و در آن جلسه تصمیم گرفته شد هر دو طرف با یکدیگر قطع همکاری داشته باشند و به همین دلیل به جای او مهدی مصطفوی که در این فصل دستیار رستمی بود به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب شد.

سرپرست سابق تیم گیتی پسند اصفهان درباره بازی این هفته تیم هایپر شهر با سوهان محمد سیما قم نیز بیان داشت: تیم سوهان محمد سیما قم در این فصل موفق شده است نتایج بسیار خوب و مطلوبی را کسب کند و اکنون در بین چهار تیم بالای جدول نیز قرار دارد و بازی کردن با این تیم بسیار سخت و دشوار است.


بیشتر بخوانید: جاوید: جام باشگاه‌های فوتسال جهان از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است


او افزود: تیم سوهان محمد سیما هم مانند ما سرمربی تیم خود را تغییر داده است و در این بازی هر دو تیم با کادر فنی جدیدی وارد میدان خواهند شد. درست است که تیم ما اکنون در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد، اما در مقابل این تیم دست و پا بسته نیستیم و با تمام قوا و انرژی خود وارد مسابقه خواهیم شد.

انتهای پیام/

اظهارات پاسبانی درباره سرمربی گری مصطفوی در تیم فوتسال هایپر شهر

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.