سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۲ هزار مورد بازرسی در مرداد ماه/جریمه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی برای متخلفان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از بازرسی ۲ هزار و ۱۴۳ مورد در مرداده ماه امسال خبر داد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بازرسی ۲ هزار و ۱۴۳ مورد در مرداده ماه امسال، اظهار داشت: تعداد ۲۳۱ اکیپ بازرسی در سطح استان فعال بوده در همین مدت ۳۱۵ فقره پرونده تخلفات تشکیل شد.

او، بیشتر تخلفات را گرانفروشی اعلام کرد و افزود: متخلفان با حکم شعب سیار این اداره کل به پرداخت جریمه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی محکوم شده اند.

مبشری ادامه داد: هدف از انجام گشت‌های نظارتی، پیشگیری از وقوع تخلف بوده که در این راستا و در مرداده ماه به ۹۶۲ واحد تولیدی و صنفی تذکر داده شده است.

او بیان کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان سازمان صمت، اتاق‌های اصناف، استاندارد، شبکه‌های بهداشت و نیروی انتظامی از کارخانجات، واحد‌های صنفی، مراکز گردشگری، انبار‌ها و .. بازرسی به عمل آورده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، نسبت به اعمال قانون و تشکیل پرونده برای متخلفین اقدام می‌کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس شماره ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ را آماده دریافت گزارشات مردمی عنوان کرد و افزود: پیگیری گزارشات مردمی در اولویت گشت‌های مشترک تعزیرات است و امیدواریم با همکاری شهروندان و گسترش فرهنگ نظارت همگانی شاهد کاهش تخلفات باشیم.
انتهای پیام/م

تشکیل ۳۱۵ فقره پرونده تخلف در مردادماه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.