سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به بازار خودرو/

بررسی فنی زوتی آریو + مشخصات

سال ۹۳ بعد از نهایی شدن مذاکرات بین سایپا و زوتی (یا همان زوتای)، مدل Z۳۰۰ ابتدا به S۳۰۰ تغییر نام داد و در نهایت، نسخه مونتاژی‌اش با نام آریو به بازار آمد

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سال ۹۳ بعد از نهایی شدن مذاکرات بین سایپا و زوتی (یا همان زوتای)، مدل Z۳۰۰ ابتدا به S۳۰۰ تغییر نام داد و در نهایت، نسخه مونتاژی‌اش با نام آریو به بازار آمد. آریو می‌توانست دستاورد مهمی برای سایپا به حساب بیاید، اما به نظر می‌رسد با برخی از تصمیمات، این اتفاق نیفتاد.

آریو در بازار خرید و فروش دست دوم خود اوضاع نابسامانی دارد؛ اما در میدان رقابت می‌تواند مقابل برلیانس H۳۳۰ حرف‌های خوبی برای گفتن داشته باشد. به‌ویژه آنکه در مقابل برلیانس از چهره معقول‌تر و منطقی‌تری بهره می‌برد. غیر از تغییراتی اندک در فرم صندلی‌ها و روکش آن‌ها، تفاوت خاصی میان مدل‌های مونتاژی آریو دیده نمی‌شود.

بزرگ‌ترین تفاوت‌های بین S۳۰۰ و Z۳۰۰ یعنی نمونه‌های ایرانی و چینی این زوتی، حذف بسیاری از آپشن‌های استانداردی است که روی ویرایش چینی دیده می‌شد از جمله نمایشگر بزرگ ۷ اینچی و دکمه‌های کنترلی روی فرمان. البته ساختار پیشرانه و جعبه‌دنده نیز هم‌چنان از نسخه چینی، قرض گرفته شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.