سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کالدرون: بازی با تراکتور فینال ۶ امتیازی است/ تمام تیم‌ها می‌خواهند پرسپولیس را شکست دهند/ بیرانوند، بهترین دروازه‌بان آسیا است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین سرخپوشان پایتخت درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از شروع تمرین امروز (دوشنبه) این تیم درباره شناخت کادرفنی سرخپوشان از تراکتور در آستانه آغاز هفته دوم لیگ برتر بیان کرد: اولین بازی تراکتور را دیدم. این تیم بازیکنان جدیدی جذب کرده که یکی از آن‌ها بی شک بازی می‌کند. می‌دانیم سال گذشته بازی را به تراکتور واگذار کردیم (البته پرسپولیس در بازی سال گذشته اش مقابل تراکتور در خانه این تیم به تساوی رسید) و بازی کردن در زمین حریف سخت است. البته تمام بازی‌های لیگ برتر سخت خواهد بود، اما به تیمم اطمینان کامل دارم و به تمام حریفان احترام می‌گذارم. بازی با تراکتور، دومین فینال ما است و تمام فینال‌ها را باید ببریم یا مساوی کنیم.

تراکتور می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود

او درباره اینکه نتیجه بازی شاید حتی در تعیین تیم قهرمان فصل جاری لیگ برتر تعیین کننده باشد، اظهار داشت: می‌دانید تراکتور سرمایه گذاری زیادی کرده و می‌خواهد قهرمان لیگ ایران شود. هزینه‌های زیادش برای رسیدن به این هدف است. پرسپولیس هم قهرمان بوده و بار دیگر می‌خواهد قهرمانی اش را تکرار کند. این بازی برای هر ۲ تیم ۶ امتیازی است.


بیشتر بخوانید: زمان دیدار خبرنگاران با سرمربی پرسپولیس مشخص شد


۱۶ بازیکن ما می‌توانند ثابت بازی کنند، اما من باید ۱۱ نفر را انتخاب کنم

کالدرون درباره احتمال تغییرات در ترکیب پرسپولیس نسبت به بازی با پارس جنوبی جم گفت: روز بازی متوجه ترکیب می‌شوید و من نمی‌توانم قبل از بازی ترکیب را اعلام کنم. مطمئن باشید تغییرات زیادی نداریم چرا که من و بچه‌ها بیشتر با هم آشنا می‌شویم. بازیکنان خیلی مهمی در تیم مان داریم. ۱۶ بازیکن داریم که همه شان می‌توانند در ترکیب ثابت باشند، اما باید ۱۱ بازیکن را انتخاب کنم. اگر قصد تغییر هم داشته باشم، کوچک است و تغییرات زیادی در ترکیب مان ایجاد نمی‌کنم. می‌خواهم به همین روش ادامه بدهم و ایده من  این است که هر ۱۶ بازیکن می‌توانند ثابت باشند.

جونیور براندائو مصدوم شد

او درباره آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم پرسپولیس گفت: جونیور در تمرین روز گذشته مصدوم شد و امروز نتوانست تمرین کند. باید درباره وضعیت او صبر کنیم.

پس از سه دوره قهرمانی تمام تیم‌ها می‌خواهند پرسپولیس را شکست بدهند

کالدرون درباره حضور مصطفی دنیزلی که ۲ دوره به نسبت ناموفق در پرسپولیس داشته روی نیمکت تراکتور بیان کرد: تمام حریفان مقابل ما انگیزه بالایی دارند و پس از سه دوره قهرمانی پرسپولیس همه می‌خواهند این تیم را شکست بدهند. از چنین موضوعی که طبیعی هم است خوشحالی هستیم. می‌دانیم هر بازی یک فینال است.

بازیکنان با توپ بازی می‌کنند و اعتراض به کیفیت توپ حق آن‌ها است

سرمربی تیم پرسپولیس درباره انتقاد‌هایی که نسبت به کیفیت توپ‌های لیگ برتر مطرح شده است، گفت: بازیکنان به این توپ‌ها اعتراض می‌کنند و در این حالت بی شک حق با آن‌ها است چرا که نظرشان مهم‌تر است و با این توپ‌ها بازی می‌کنند. امیدوارم مسئولان کاری کنند تا این مشکل رفع بشود. توپ خوب روی کیفیت بازی تاثیر دارد.

جونیور از لحاظ تاکتیکی و فیزیکی نیاز به زمان دارد

او درباره اینکه آیا بهتر نبود جونیور براندائو زودتر به پرسپولیس می‌آمد تا این تیم پس از آسیب دیدگی اش دچار مشکل نشود، گفت: بی شک می‌خواستیم او زودتر به تیم بیاید، اما این اتفاق نیفتاد. جونیور از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی برای بازی کردن نیاز به زمان دارد. به همین دلیل در بازی اول حضور نداشت.

دستیارانم از شرایط شان در ایران راضی هستند

کالدرون درباره فراهم نشدن شرایط حضور خانواه خودش و دستیارانش در تهران اظهار داشت: اعضای کادرفنی من از شرایط فعلی راضی هستند و مشکلی ندارند. پدر خواکین به ایران می‌آید، اما همسر اینیگو به دلیل شاغل بودن نمی‌تواند اینجا باشد.

VAR کمک خوبی برای داوران است

سرمربی پرسپولیس درباره استفاده نشدن از سیستم VAR در فوتبال ایران گفت: استفاده از این سیستم در فوتبال خیلی خوب است و برای من مهم است وقتی تیمی گل می‌زند، آن گل به اشتباه مردود نشود. VAR کمک خوبی برای داوران است.

اطمینان دارم بازی تراکتور و پرسپولیس در آرامش برگزار می‌شود

کالدرون درباره اینکه آیا می‌داند احتمال بروز حاشیه در دیدار تراکتور و پرسپولیس وجود دارد، توضیح داد: درباره شرایط تبریز خبر ندارم، اما می‌دانم هواداران خوبی دارد و بی شک بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. فدراسیون فوتبال همه مسائل را در کنترل دارد. به عنوان یک فرد خارجی هیچ وقت نشنیده ام در شهر‌های ایران مشکل حادی برای برگزاری بازی‌ها وجود داشته باشد و در این مورد چیزی هم نخوانده ام. اطمینان دارم دیدار تراکتور و پرسپولیس هم در آرامش برگزار می‌شود.

بیرانوند، بهترین دروازه‌بان آسیا است

او درباره انتخاب علیرضا بیرانوند و سید جلال حسینی به عنوان بهترین بازیکن و مدافع فصل پیش لیگ ایران گفت: به هر ۲ بازیکن تبریک می‌گویم چرا که با تلاش خود این جایزه را به دست آوردند. رای دهندگان انتخاب خوبی کرده اند. رادو در بازی اول خیلی خوب کار کرد، اما بیرانوند، بهترین دروازه‌بان آسیا است. خوشحالم می‌توانم روی او حساب کنم.


بیشتر بخوانید: نشست مدیران باشگاه تراکتور قبل از بازی مقابل پرسپولیس


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.