سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودکشی مرد میانسال پس از قتل مادر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: مرد میانسال پس از کشتن مادر خود با بیل و کلنگ، با خوردن قرص به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان آباده از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع یک فقره قتل قرار گرفتند و سریعا برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی با حضور در صحنه جرم با ۲ جسد مواجه شدند که یکی از اجساد مربوط به زنی ۸۲ ساله بوده که با ضربه دسته بیل و کلنگ به قتل رسیده و جسد دیگر نیز متعلق به مردی ۴۷ ساله است که با خوردن قرص فوت کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی‌های بیشتر مشخص شد مرد میانسال که بنا به گفته اهالی محل و اقوام، دچار بیماری اعصاب و روان و تحت نظر پرشک بوده است با ضربات بیل و کلنگ مادر خود را به قتل رسانده و سپس با خوردن قرص به زندگی خود پایان داده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: وجود خشونت در محیط خانواده می‌تواند ناشی از فقر آموزش و نداشتن مهارت‌های ارتباطی و گا‌ها بیماری روحی و روانی باشد به همین دلیل آموزش مهارت‌های زندگی برای والدین از مهم‌ترین نیازمندی‌های یک خانواده برای داشتن محیطی امن و پویا است؛ بنابراین مشاوره گرفتن از روانپزشک و روانشناس می‌تواند فرد را در حل مشکلات و مسائل زندگی کمک کند.

انتهای پیام/چ

خودکشی پس از قتل مادر 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.