سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با هفته دولت؛

سومین کتابخانه عمومی در شهرستان کارون افتتاح می‌شود

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان از افتتاح سومین کتابخانه عمومی شهرستان کارون در هفته دولت خبر داد.

منصور کوهی رستمی مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: کتابخانه عمومی برکت سردار شهید مدافع حرم سید محمد تقوی فر با مشارکت بنیاد برکت و اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در منطقه محروم شهرستان کارون احداث شد.

او اظهار داشت: ساخت این پروژه به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در شهرستان کارون از سال ۹۳ آغاز شده بود و ان شاءالله در روز چهارشنبه، ۶ شهریور با حضور استاندار خوزستان، خانواده معظم شهید مدافع حرم سید محمد تقوی فر، مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری خواهد رسید.

کوهی رستمی افزود: کتابخانه عمومی برکت سردار شهید مدافع حرم سید محمد تقوی فر در زمینی به مساحت یک هزار متر و با زیر بنای ۹۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ساخته شده است و به عنوان کتابخانه مرکزی شهرستان محسوب می‌شود.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان تصریح کرد: این کتابخانه دارای بخش‌های مختلفی از جمله مخزن، سالن‌ای مطالعه خواهران و برداران، مرجع و کمک درسی، کودک و نوجوان، کافی نت، نمازخانه و بخش اداری است.

انتهای پیام/گ

افتتاح کتابخانه عمومی در هفته دولت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.