سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه‌های هفته دولت در سمنان افتتاح شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به همراه فرماندار سمنان پروزه‌های هفته دولت در سمنان را افتتاح و کلنگ زنی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری صبح روز کاری خود را با افتتاح استخر کدیور سمنان آغاز کرد.
استخر کدیور سمنان با حجم آبگیری ۴۳۵۰ متر مکعب و مساحت باغات تحت آبدهی ۲۶۰ هکتار و باغ راه می‌کیژه توسط معاون استانداری سمنان افتتاح شد.

معاون استاندار سمنان سپس خانه باغ گل نرگس در سمنان را افتتاح کرد.

باغ گل نرگس سمنان در محیطی آرام برای استراحت همشهریان سمنانی ایجاد شده است.

ناظم رضوی شهردار سمنان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: ۳ پروژه توسط شهرداری سمنان افتتاح شد که پروژه اول افتتاح و بهسازی اطراف استخر کدیور سمنان و راغ راه می‌کیژه به طول ۹۰۰ متر بود که در آن مولفه‌های کوچه باغ ایجاد شده است.

او افزود: پروژه دوم افتتاح باغ گل نرگس بود که در مجاورت یکی از باغات سمنان ایجاد شده و داخل این بنا فضایی برای پذیرایی از مردم ایجاد شده و پروژه دیگر نیز افتتاح زمین چمن مصنوعی در مسکن مهر برای رفاه حال شهروندان است.

پروژه سوم که به دست معاون استاندار سمنان کلنگ زنی شد، آموزشگاه ۱۲ کلاسه شهید قدوسی با زیر بنای ۲۲۱۸ متر مربع در سه طبقه با مبلغ هزینه ۵۰ میلیارد ریال بود.

پروژه چهارم آغاز عملیات اجرایی و آیین خشت گذاری مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک مدیران سمنان بود.

این مدرسه با زیر بنای ۲۱۰۰ متر مربع در سه طبقه و با هزینه ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای فاز اول ان در شهرک مدیران سمنان ساخته می‌شود.

پروژه پنجم افتتاح سلامتکده طب ایرانی سنتی سمنان بود که معاون استاندار سمنان آن را افتتاح کرد.

گوهری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: سلامتکده طب ایرانی سنتی با مساحت ۱۵۰ متر مربع و ۷ میلیارد ریال هزینه ساخته شده و ۳ نفر از متخصصین حوزه طب ایرانی وسنتی در این مرکز حضور دارند و از شنبه تا چهارشنبه به مردم سمنان خدمات می‌دهند.

پروژه ششم افتتاح زمین چمن مصنوعی مسکن مهر سمنان در ۸۰۰ متر مربع و هزینه‌ی ۳۵۰ میلیون تومانی بود که با حضور معوان استاندار سمنان انجام شد.

پروژه هفتم ارتقاء هتلینگ و افتتاح ccu بیمارستان شفاء سمنان با عتابار ۹۰۰ میلیون تومان بود که انجام گرفت.

سید مجتبی اکرم مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: بخش جدید ccu بیمارستان شفا سمنان با ۴ تخت و ظرفیت ارتقاء ۸ تخت در ۳۵۰ متر و هزینه ۹۰۰ میلیون تومان ساخته شده و این بخش یک دپارتمان کامل برای بیماران قلبی است.

انتهای پیام / م

جزئیات افتتاح پروژه‌های هفته دولت در سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.