سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی در قزوین

نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی، هدایا و سوغات استان قزوین در کاخ موزه چهلستون آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سید میثم حصاری معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی استان قزوین گفت: نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی و هنر‌های سنتی قزوین با حضور هنرمندان استان‌های گیلان، البرز، تهران، زنجان، سمنان، اصفهان، خراسان رضوی و قزوین در۱۹ غرفه برپا شده است.

حصاری افزود: در این نمایشگاه صنعتگران آثار تولیدی خود را در رشته‌های مختلف صنایع دستی برای ارائه و فروش به معرض نمایش گذاشته اند.

او اضافه کرد: در این نمایشگاه هنرمندان استان قزوین در ۹غرفه با ارائه آثاری در رشته‌های چرم‌دست دوز، منبت، گره چینی، نگارگری سنتی، خراطی چوب، نقاشی پشت شیشه، معرق، زیورآلات مسی، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، قلم زنی و رودوزی‌های سنتی حضور فعال دارند.

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی استان گفت: همچنین در این نمایشگاه لعاب کاری البرز، مینای شیشه و تراش شیشه تهران، منبت چوب و حصیربافی گیلان، قلم زنی مس و چاقوسازی زنجان، حجاری سنگ نمک سمنان، زیورآلات سنتی اصفهان و لباس‌های اقوام سنتی خراسان رضوی با حضور هنرمندان این استان‌ها به نمایش درآمده است.

نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی قزوین تا هفتم شهریور ماه صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در کاخ موزه چهلستون قزوین پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/ک

آغاز به کار نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی در کاخ موزه چهلستون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.