سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقی‌پور: کیفیت فوتسال آسیا را نشان دادیم/ برای صعود مقابل نماینده اسپانیا قرار می‌گیریم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: امروز مقابل نماینده برزیل برتر بودیم و توانستیم با بازی خوب کیفیت فوتسال آسیا را به رخ حریف بکشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در کنفراس خبری پس از بازی این تیم مقابل مگنوس برزیل در جام باشگاه‌های جهان گفت: از بازیکنانم ممنون هستم و به تمام آن‌ها افتخار می‌کنم. همان طور که قبل از بازی هم گفتم بازیکنان ما از بهترین بازیکنان جهان هستند. امروز توانستیم با یک بازی بسیار خوب کیفیت فوتسال آسیا را به رخ حریف بکشیم.

او افزود: در این بازی توپ و میدان دست ما بود و موقعیت‌های تیم ما خیلی بیشتر از مگنوس بود. نتیجه‌ای که در آخر بازی به دست آمد اصلاً عادلانه نبود و ما از هر لحاظ از تیم حریف برتر بودیم.


بیشتر بخوانید: مگنوس برزیل ۳ مس سونگون ایران ۱ / شکست نماینده کشورمان در اولین گام رقابت های جام باشگاه های فوتسال جهان


سرمربی تیم مس سونگون درباره بازی فردا این تیم مقابل تیم ال پوزو مورسیا اسپانیا گفت: امروز بازی را واگذار کردیم، اما در بازی فردا سعی می‌کنیم که با تجربه‌تر و با تمرکز بالا مقابل نمایند ه اسپانیا قرار بگیریم.

تقی پور افزود: فردا برای صعود از گروه به مصاف نماینده اسپانیا می‌رویم و تا آخرین لحظه با آن‌ها می‌جنگیم. متاسفانه امروز با بدشانسی توپ هایمان به گل تبدیل نشد و بازی را واگذار کردیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام باشگاه‌های فوتسال جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.