سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش ۹۸ درصدی تلفن همراه در روستا‌های کرمان

استاندار کرمان از افتتاح همزمان ۸۳۵ پروژه روستایی در استان کرمان خبر داد و گفت: ۹۸ درصد روستا‌های استان کرمان به شبکه تلفن همراه وصل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجوادفدایی استاندار کرمان امروز در آئین افتتاح پروژه‌های روستایی هفته دولت که در روستای ده‌زیار کرمان از طریق ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت انجام شد، گفت: ۴۸۰ پروژه عمرانی در بخش دولتی و ۱۷۹ پروژه عمرانی بخش خصوصی در کرمان آماده افتتاح است.

او با بیان اینکه برق‌رسانی به ۲۴ روستای استان کرمان انجام شده و امروز افتتاح می‌شود گفت: ۵۷ روستای استان دارای آب آشامیدنی شدند و در حال حاضر ۷۶ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.

استاندار کرمان با عنوان اینکه از سال ۹۲ تاکنون ۷۲۵ روستای استان کرمان گازدار شدند افزود: از این تعداد ۳۴۶ روستا فقط در سال ۹۷ از نعمت گاز برخوردار شدند.

فدایی با بیان اینکه با افتتاحات امروز ۴۴۴ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا کردند عنوان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

او با بیان اینکه ۹۸ درصد روستا‌های استان کرمان به شبکه تلفن همراه وصل شده و ۸۰ درصد روستا‌های استان کرمان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند گفت: امروز ۸۳۵ پروژه به صورت همزمان در روستا‌های استان کرمان افتتاح می‌شود.

انتهای پبام /ح

بهره مندی روستاهای استان ازشبکه تلفن همراه افزایش یافت

برچسب ها: هفته دولت ، روستاها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.