سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابش: ورزشگاه نقش جهان آماده برگزاری بازی‌های لیگ برتر است/ نمی‌توانیم ابراهیمی را به زور جذب کنیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ما نمی‌توانیم امید ابراهیمی را دستگیر کرده و به زور به ایران بیاوریم تا در سپاهان بازی کند.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: در حال حاضر برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم چرا که ۶ سهمیه بزرگسال خود را گرفته ایم و بازیکن هم زیاد داریم. فقط بحث به خدمت گرفتن امید ابراهیمی در تیم ما مطرح بود که مدیربرنامه‌های ابراهیمی اعلام کرد این بازیکن تمایل دارد در قطر بماند.


بیشتر بخوانید: تابش: نورافکن را به صورت قرضی جذب کردیم/ مشغول مذاکره با امید ابراهیمی هستیم


تابش درباره این که هواداران منتظر جذب امید ابراهیمی هستند، تصریح کرد: ابراهیمی بازیکن خوبی است و در تیم ما سال‌های گذشته بازی کرده و دوست داشتیم به عنوان سهمیه آزاد این بازیکن را جذب کنیم، اما مدیربرنامه هایش اعلام کرد که او در قطر می‌ماند و جای دیگری نمی‌رود و  ما هم نمی‌توانیم این بازیکن را دستگیر کرده و به زور به ایران بیاوریم.  

نظرات کادر فنی در نقل و انتقالات تامین شد 

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: ما از عملکردمان در نقل و انتقالات راضی بودیم چرا که همه نظرات کادر فنی را تامین کردیم و بازیکنان مدنظر قلعه نویی  را به خدمت گرفتیم.


 بیشتر بخوانید: امید ابراهیمی در آستانه پیوستن به سپاهان


او درباره اینکه ورزشگاه نقش جهان آماده برگزاری بازی هفته دوم برابر ماشین سازی تبریز است، بیان کرد: بله گیت‌ها آماده شده است و صندلی‌ها شماره گذاری شد و آمادگی لازم برای برگزاری بازی هفته دوم برابر ماشین سازی تبریز را داریم.  

درخواست ما برای تعویق بازی با ماشین سازی پذیرفته شد 

تابش درباره اینکه درخواست به تعویق افتادن بازی شان برابر ماشین سازی داشتند، بیان کرد: بله درخواست ما پذیرفته شده است و بازی روز جمعه برگزار می‌شود.  

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره انتخاب بازیکنان این تیم در مراسم برترین‌های فوتبال خاطر نشان کرد: بازی تیم ما همزمان با برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال بود و نتوانستیم در این مراسم شرکت کنیم. خیلی خوشحالم که کیانی به عنوان بهترین هافبک، کی روش استنلی به عنوان بهترین مهاجم و پیام نیازمند به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شدند. به نظرم نیازمند از لحاظ فنی هم شایستگی دارد.


 بیشتر بخوانید: تابش: صحبتی با کاوه رضایی نکردیم/ نماینده باشگاه در مراسم برترین‌ها شرکت می‌کند


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه سپاهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.