سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری بحث گیت‌های گذر اتباع خارجی در مرز شلمچه

امام‌جمعه خرمشهر گفت: موضوع اربعین آبروی نظام است و بدون تعارف باید وضعیت گیت‌های ورود و خروج اتباع اعلام شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، حجت‌الاسلام محمدجواد عادل پور امام‌جمعه خرمشهر دیروز در جلسه ستاد اربعین شهرستان خرمشهر در فرمانداری این شهر،گفت: باید به این نکته توجه داشت که بحث اربعین آبروی نظام است و حضور اتباع در فضا و شرایط نامناسب می‌تواند آبروی کشور را خدشه‌دار کند و بر همین اساس اگر احساس می‌شود گیت‌های گذر اتباع  در شلمچه تا زمان مشخص آماده نمی‌شود این موضوع باید بدون تعارف و به‌صراحت اعلام شود تا محل گذر اتباع به مرز دیگری انتقال یابد.

او با تأکید بر اینکه هدف از برگزاری مستمر جلسات اربعین انجام کارها طبق برنامه پیش‌بینی‌شده است، افزود: در این جلسات مشکلات مرز احصاء می‌شود تا مشکلات سال‌های گذشته تکرار نشود و همه باید تمام امکانات موجود را به کار بگیرند  تا بتوان موسم اربعینی باشکوه را برگزار کرد.

امام‌جمعه خرمشهر در ادامه به مشکلات موکب داران شلمچه اشاره کرد و ادامه داد: در جلسه مشترک با موکب داران این موضوع مشخص شد که آن‌ها هنوز مشکلات سال گذشته را به یاد دارند و خواهان تکرار نشدن آن‌ها هستند که یکی از مهم‌ترین مشکلات موکب داران بحث صدور مجوز تردد خودرو برای مواظب بوده است.

او افزود: موکب داران اعلام می‌کنند که هر موکب به دو مجوز خودرو نیاز دارد و  باید هماهنگی با نیروی انتظامی  برای تائید مجوزها وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام عادل پور با یادآور شدن اینکه عمده دلیل تردد مواکب تأمین اقلامی همچون گاز مصرفی بوده است، رفع این نیاز در مرز را به‌عنوان راهکار برای کاهش مشکلات موکب داران اعلام کرد.

او در این رابطه گفت: اگر ماشین حامل کپسول‌های گاز از جاده دسترسی پشت مواکب به‌صورت مرتب در مرز شلمچه تردد کند، مواکب نیز می‌توانند بدون تردد اضافه نیاز خود را رفع کنند.

انتهای پیام/ د

وضعیت گیت‌های ورود و خروج اتباع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.