سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین دارو و اشتغال فرزندان شهدا از مهمترین مشکلات خانواده ایثارگران است

فرماندار کاشان گفت: مشکل تامین دارو و اشتغال فرزندان شهدا از مهمترین مشکلات خانواده ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،علی اکبر مرتضایی قهرودی، فرماندار کاشان، در دیدار جمعی از مدیران این شهرستان با امام جمعه کاشان به مناسبت بزرگداشت هفته دولت مشکل تامین دارو و اشتغال فرزندان شهدا را از مهمترین مشکلات خانواده ایثارگران برشمرد و افزود: گرچه مشکل دارو در سراسرکشور وجود دارد، اما از معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و ایثارگان خواسته شده تا با با کارگزاران بیمه و همچنین پیگیری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشکل ایثارگران برطرف شود.

او، ایثارگران و خانواده معظم شهدا را، ولی نعمتان مسوولان دانست و تاکیدکرد: توجه ویژه برای رسیدگی به مشکلات این قشر از جامعه در اولویت‌کاری فرمانداری شهرستان قرار گرفته است.

به گفته او، مردم پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت هستند که در تمام مرحله‌های انقلاب اسلامی از دوران پیروزی، دفاع مقدس، سازندگی و جنگ نرم همواره از نظام و دولت حمایت کرده اند.

فرماندار کاشان، تصریح کرد: امروز نیز که کشور در دوران تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی قرار دارد مردم با بصیرت، آگاهی و صبوری و با رهبری مدبرانه ولایت مطلقه فقیه، عبور خواهد کرد.

مرتضایی افزود: با تاکید استاندار اصفهان، مدیران دستگاه‌های اجرای باید یک روز در هفته را برای ملاقات و دیدار چهره به چهره با مردم تعیین و انجام دهند.

به گفته او مدیران دستگاه‌ها و مسوولان روابط عمومی تعامل با رسانه‌ها را در دستور کار قرار دهند و از ظرفیت رسانه‌ها برای اطلاع رسانی اقدامات دولت و تلاش‌های انجام شده اقدام کنند.

فرماندار کاشان، تاکید کرد: پاسخگویی مدیران در کنار اطلاع‌رسانی دستاورد‌های دولت موجب تقویت روحیه امید در عموم شهروندان خواهد شد.

مرتضایی قهرودی، یادآور شد: اصحاب رسانه با روشنگری، آگاهی بخشی و انعکاس دقیق و صحیح اخبار، افزون بر ایجاد نشاط درجامعه، با شفاف سازی مداوم از گسترش فساد نیز جلوگیری می‌کنند.

فرماندارکاشان رمز عبور از شرایط حساس کنونی را کار مضاعف برای خدمت‌رسانی به مردم در سایه همدلی و همبستگی بیان کرد.

او همچنین از بهره‌برداری ۱۵۰ طرح و همچنین کلنگ زنی ۱۰ طرح همزمان با بزرگداشت هفته دولت خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها افزون بر ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/م

 

دیدار جمعی از مدیران شهرستان کاشان با امام جمعه این شهر

برچسب ها: شهدا ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.