سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اربعین فرصت بزرگ فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اربعین فرصت مهم فرهنگی بر ارائه خدمات بهتر به زوار امام حسین(ع) است تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد اربعین حسینی با تأکید بر حضور مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی در نشست‌های بعدی ستاد اربعین گفت: حضور مدیران‌کل منجر به تصمیم‌گیری بهتر، جهت برگزاری این همایش بزرگ فرهنگی و سیاسی مذهبی می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطاب به فرمانداران شهرستان‌های استان گفت: قرار گرفتن کهگیلویه و بویراحمد در مسیر تردد زائران حسینی برای نوکری و ارائه خدمت به زوار اهل بیت سعادت و توفیق الهی است که نصیب فرمانداران استان شده لذا قدر این فرصت را بدانید و در ارائه خدمت تعلل نکنید.

او با بیان اینکه با تمام انرژی و امکانات خدمات‌رسانی به زوار اهل بیت صورت گیرد، گفت: مردم کمک‌های خوبی به این همایش بزرگ ارائه می‌کنند که باید این کمک ها ساماندهی شود، ضمن اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مبلغ ۱۰۰میلیون تومان به صورت نقد به این امر اختصاص دهد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم بازدید میدانی از محل استقرار موکب استان در مرز شلمچه تأکید کرد و یادآور شد:کمیته‌های فنی و اطلاعاتی برای تامین امنیت موکب‌ها برنامه‌ریزی کنند.

کلانتری به دیدار اخیر دولتمردان با رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دولت اشاره کرد و گفت: در این دیدار رهبری بر دو موضوع مهم رونق تولید و مسائل فرهنگی تأکید داشتند که اربعین حسینی یک فرصت مهم فرهنگی است و باید از آن به خوبی استفاده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان علاوه بر خدمت‌رسانی به زوار استان پذیرای زائران مسلمان کشورهای همسایه است، خاطرنشان کرد: باید از این فرصت برای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به زوار امام حسین(ع) استفاده کنیم.

انتهای پیام/ط

اربعین فرصت مهم فرهنگی بر ارائه خدمات بهتر به زوار امام حسین(ع) است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.