سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان در جشنواره خوارزمی

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان استان در مرحله کشوری پنجمین جشنواره خوارزمی موفق به کسب سه عنوان برتر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمدرضا رخشانی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان استان در مرحله کشوری پنجمین جشنواره خوارزمی موفق به کسب سه عنوان برتر در محور‌های زبان و ادبیات فارسی، زبان‌های خارجی و فعالیت‌های آزمایشگاهی شدند.

محمدرضا رخشانی اظهار داشت: مرحله کشوری پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور ۳۵۰ دانش‌آموز از ۳۲ استان کشور در ۶ محور ادبیات فارسی، بازارچه‌های کسب‌وکار، دست سازه‌ها، فعالیت‌های آزمایشگاهی، پژوهش و زبان خارجی از ۳۰ مرداد تا دوم شهریور در اصفهان برگزار شد.

او افزود: ۱۱ دانش‌آموز دوره اول متوسطه سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت‌های علمی شرکت داشتند که علاوه بر سه رتبه نخست در رشته‌های یاد شده در بخش دست‌سازه‌ها و بازارچه‌های کسب‌وکار موفق به کسب ۲ رتبه دوم و در محور پژوهش یک عنوان سوم شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: این جشنواره براساس سند تحول بنیادین و با هدف مهارت‌آموزی، آموزش کسب‌وکار، شناسایی توانمندی‌ها و علایق دانش‌آموزان برگزار شد.

او تصریح کرد: ۷۸ هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه استان در مرحله آموزشگاهی نوجوان خوارزمی به رقابت پرداختند که از این تعداد ۱۹۱ نفر به مرحله استانی راه یافته بودند.

انتهای پیام/ع

پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.