سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاه هم افزایی به سینمای کودک داشته باشیم

دبیر سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوان گفت:نگاه هم افزایی به سینما به خصوص ژانر کودک داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، ، علیرضا تابش دبیر سی و دومین جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان در حاشیه برنامه جلوه گاه امید در کتابخانه مرکزی اصفهان گفت: سی و دومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شب عید سعید غدیر با حضور شاد و پرنشاط بچه‌های عزیز اصفهانی و مردم خوب این شهر افتتاح شد و ما تا فردا که روز اختتامیه است، شاهد اکران بیش از 180 فیلم هستیم.

او ادامه داد: امسال شور و نشاط کودکانه جشنواره با حمایت‌های سازمان سینمایی، انجمن سینمای جوان و بنیاد سینمایی فارابی در همه کشور احساس شد و در 146 نقطه ایران نمایش فیلم برای کودکان مناطق محروم و سیل‌زده داشتیم.



تابش بیان کرد: سینما، هنری متکثر است و به خصوص برای حمایت از سینمای کودک و نوجوان نیازمند یک عزم ملی هستیم، امروز نهادها و ارگان‌های مختلف جوایز خود را به فیلم‌های منتخب خود در بخش جلوه‌گاه امید اهدا خواهند کرد. ما در بنیاد سینمایی فارابی و سایر موسسات آمادگی داریم تا تمام تلاش خود را در مسیر تولید فیلم‌های ارزشمند برای سینمای کودک و نوجوان به کار بگیریم، امیدوارم که روز به روز شاهد رشد و پیشرفت این حوزه باشیم.


دبیر سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوان گفت:نگاه هم افزایی به سینما به خصوص ژانر کودک داشته باشیم.


انتهای پیام /س 




جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان 




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.