سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات اجرایی بیش از ۲۰ پروژه راهداری جنوب استان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: بیش از ۲۰ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با اعتبار ۶۴ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: در هفته دولت ۲۰ پروژه راهداری و حمل و نقل با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد تومان در هفت شهرستان جنوبی استان کاراجرایی آن آغاز و به بهره برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های این اداره کل ایجاد ایمنی تردد در محور‌های ارتباطی و نگهداری محور‌ها است افزود: این پروژه‌ها شامل آغاز ۶۵ کیلومتر تعریض و بهسازی محور‌های ارتباطی در ۶ محور ارتباطی و بهره برداری و زیر بار ترافیک قرار گرفتن ۲۷ کیلومتر تعریض و بهسازی ۲ جاده در محورکهنوج به قلعه گنج و کهنوج به جیرفت را از جمله پروژه‌های حوزه نگهداری راه‌ها عنوان کرد.

جمیلی تصریح کرد: در این هفته کار آغاز طرح روکش آسفالت و بهره برداری از ۴۱ کیلومتر روکش آسفالت در محور‌های جیرفت به بلوک، محور چاه ریگان کهنوج، مبادی ورودی عنبرآباد از سمت خضرآباد و مختار آباد و محور ارتباطی کهنوج به قلعه گنج انجام خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از آغاز احدث ۲ دستگاه پل بزرگ در محور جیرفت به بلوک با ۱۰۰ متر طول پل و محور درمحور منوجان به تیاب به طول ۶۰ متر طول پل جمعا با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال تا چند روز آینده خبر داد.

او با بیان اینکه در حوزه تعریض و بهسازی راه‌های اصلی اقدامات اساسی در دست اجراست گفت: امیدواریم با تعریض و بهسازی محور‌های ارتباطی شاهد بهبود عبور و مرور در محور‌ها باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان همکاری مردم به ویژه رانندگان بعنوان استفاده کنندگان اصلی از محور‌های ارتباطی را در کاهش تصادفات ضروری دانست و گفت: اعتبارات بسیار زیادی سالیانه در حوزه ایمنی راه‌های جنوب استان هزینه می‌شود که می‌طلبد رانندگان هم با در نظر گرفتن رانندگی ایمن مجموعه راهداری و حمل و نقل را در کاهش دادن تصادفات همراهی کنند.
انتهای پیام/ح

افتتاح پروژه های عمرانی درجنوب

برچسب ها: راهداری ، هفته دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.