سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت منابع انسانی شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توجه به راهکارهای انگیزشی برای کاهش نیروی انسانی در برنامه سوم توسعه شهر تهران

مظاهریان گفت: بر اساس ماده ۹ برنامه سوم توسعه شهر تهران، شهرداری مکلف شده تعداد نیروی انسانی را کاهش دهد.

حامد مظاهریان سرپرست معاونت منابع انسانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا قابلیت‌های اداری شهرداری را افزایش دهیم گفت: با تعدیل نیرو که موجب نگرانی کارکنان شهرداری شود، موافق نیستم اما ارتقای بهره‌وری برای بهبود کیفیت کار کارکنان و چابک‌سازی سیستم بخشی از دستور کار ما در شهرداری است.

سرپرست معاونت منابع انسانی شهرداری تهران تصریح کرد: در سال‌های اجرای برنامه سوم توسعه شهر تهران با استفاده از روش‌های انگیزشی مانند بازنشستگی پیش از موعد، بازخرید، جابجایی به بخش‌های پیمانکاری و روش‌های دیگر، تلاش می‌شود تا بخشی از نیروی انسانی شهرداری کاسته شود.

مظاهریان، با اشاره به اینکه با استفاده از روش‌های انگیزشی، تلاش می‌شود تا کارکنان خودشان انتخاب کنند که در شهرداری بمانند یا در محیط بهتری مشغول شوند، تاکید کرد: کارکنان شهرداری نباید نگران وضعیت شغلی خود باشند، هیچ اقدامی که به ضرر کارکنان شود، انجام نخواهد شد.


بیشتر بخوانید: چابک سازی شهرداری تهران با تعدیل ۱۸۹۶ نیرو


مظاهریان با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای توسعه منابع انسانی شهرداری تهران باید به صورت جدی‌تر مد نظر قرار گیرد، گفت: بر اساس برنامه سوم توسعه شهر تهران، در مقابل هر دو نفری که از شهرداری خارج می‌شوند، یک نفر نیروی برگزیده، با صلاحیت و نخبه از دانشگاه‌های برتر کشور جذب شهرداری تهران خواهند.

او در پایان اظهار کرد: در این زمینه پیش‌نویس ایده‌ای را برای شفاف‌سازی در خروج نیروها یا جذب برگزیده افراد تهیه کرده‌ایم که در هفته‌های آینده آن را اعلان عمومی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نیروهای نخبه جذب شهرداری تهران می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.