سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهمیه دانشگاه بیرجند برای تبادل استادان و دانشجویان دو برابر شد

سهمیه دانشگاه بیرجند در قالب برنامه اِراسموس پلاس، برای تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه‌های اتحادیه اروپا دو برابر افزایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  نویدی نیا ، رئیس دفتر همکاری‌های علمی _ بین المللی دانشگاه بیرجند گفت: قرارداد همکاری علمی دانشگاه بیرجند در قالب برنامه اِراسموس پلاس با ۳ دانشگاه علوم ورزشی ورشو لهستان، پلی تکنیک تومر پرتغال و تورگومورش رومانی برای سال تحصیلی جدید تمدید شد و بر اساس آن، سهمیه دانشگاه بیرجند برای تبادل استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی امسال دو برابر افزایش یافت.

او افزود: مطابق با این قراردادها، اتحادیه اروپا از تبادل استاد و دانشجو حمایت مالی می‌کند.

نویدی نیا با بیان اینکه پارسال سهمیه تبادل استاد و دانشجوی دانشگاه بیرجند در قالب این طرح ۵ نفر بود گفت: امسال این سهمیه به ۱۰ نفر افزایش یافت که از ابتدای مهر اجرا می‌شود.

رئیس دفتر همکاری‌های علمی _ بین المللی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه اولین دانشجوی دکتری دانشگاه بیرجند در رشته فیزیولوژی ورزش پارسال در قالب این طرح به لهستان اعزام شد، افزود: در حال حاضر رایزنی با تعدادی دیگر از دانشگاه‌های اروپایی برای عقد قرارداد همکاری در قالب ارسموس پلاس در حال انجام است تا همکاری‌های علمی بر اساس سیاست‌های دانشگاه و وزارت علوم در این قالب گسترش یابد.

انتهای پیام/ک

افزایش دو برابری تبادل استاد و دانشجوی دانشگاه بیرجند با دانشگاه‌های اروپا

برچسب ها: دانشگاه ، ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.