سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متلاشی شدن باند سارقان حرفه‌ای طلا و جواهرات در نیشابور

پلیس آگاهی توانست سارقان حرفه‌ای طلا و جواهرات ۷ میلیارد ریالی را از یک خانه مسکونی دستگیر کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین دهقانپور فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت طلا و جواهرات از خانه‌های مسکونی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی نیشابور قرار گرفت.
 
او افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد متهمان با اطمینان از خالی بودن خانه‌های مسکونی در مواردی گاو صندوق‌ها را نیزشکسته وپس از سرقت طلا و جواهرات با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ متواری شده اند.

سرهنگ دهقانپور ادامه داد: ماموران انتظامی در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی خود متوجه شدند چند فقره از سرقت‌های طلا و جواهرات و ارز در محدوده شهر خرو بخش زبرخان در مسیر جاده نیشابور به مشهد به شیوه مشابه و با پلاک سرقتی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با رد زنی‌های اطلاعاتی و پی گیری سرنخ‌های موجود ۲ تن از عاملان سرقت‌ها را چهره زنی و مورد شناسایی قرار دادند.

او افزود: پلیس نیشابور با اخذ نیابت قضایی این ۲ متهم را در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر کرد.

دهقان پور ادامه داد: متهمان ۲۹ و ۳۱ ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۶ فقره سرقت طلا و جواهرات از گاو صندوق‌ها و خانه‌های مسکونی در بخش زبرخان و خیابان شایسته شهر نیشابور به ارزش تقریبی هفت میلیاردریال اعتراف کرده اند.

این مقام انتظامی گفت: تاکنون یک مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد. 

سرهنگ دهقان پور گفت: تحقیقات برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی از متهمان با هماهنگی قضائی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور بیان کرد: استفاده از دوربین‌های حفاظتی و کنترلی و همچنین تجهیزات بازدارنده از سرقت‌ها و توجه به نکات مراقبتی در نحوه نگهداری و یا ضرورت نگهداری وجه نقد و طلاجات به مقدار زیاد در داخل خانه نقش مهمی در پیشگیری از وقوع این نوع سرقت‌ها دارد.
 
انتهای پیام// س. ح

 

دستگیری سارقان دریکی از استان‌های غربی کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.